مجلسیانی باخدای ناشفاف!
مجلسیانی باخدای ناشفاف!
معین نیوز_یونس رنجکش/پخش کلیپی از یک نماینده مجلس اصولگرای یازدهم که خود را استاد معارف هم معرفی و به توجیه ناشفاف آرای هم مسلکی‌های خود در مجلس می‌پرداخت واقعیتی را از تفکر و اینگونه اندیشه‌ها برملا کرد که جای شگفتی داشت!...

پخش کلیپی از یک نماینده مجلس اصولگرای یازدهم که خود را استاد معارف هم معرفی و به توجیه ناشفاف آرای هم مسلکی‌های خود در مجلس می‌پرداخت واقعیتی را از تفکر و اینگونه اندیشه‌ها برملا کرد که جای شگفتی داشت!

او در توجه ناشفافی عملکردی‌اش و دیگرانی مثل خود به خدا هم وصله ناشفافی چسباند و گفت: خدا و پیامبر و ائمه هم کاملا شفاف نبودند!

آنچه اما در پاسخ به عقیده این نماینده ناشفاف و همفکرانش که معتقدند ، ضرورتی نمی‌بینند همه چیز شفاف باشد و به مردم گفته شود، باید یادآوری کرد : صاحبان این مسلک وقتی پای گرفتن آرای مردم و نقد رقبا می‌رسد زیر هر ورقه‌ای را  با هزار وعده سر خرمن به امضا می‌نشینند، اما حالا که باید شفاف به ملت بگویند چه می‌کنند و به کدام راه می‌روند به توجیه دیگری می‌پردازند و حتی اعتقادات مردن را هم قربانی می‌کنند.

به این آقایان وعده فروش باید متذکر شد که مردم هم می‌فهمند گاهی همه چیز به دلیل اسرار حکمرانی و سود جویی نفوذی‌ها و ستون پنجمی‌ها نباید بر ملا شود و به مصلحت هم نیست اما این با آنچه در عملکرد وکلا برای پاسخگویی به مطالبات مردم است در تعارضی نیست.

شفافیت در آرای نمایندگان برای آنچه به سرنوشت ملت برمی‌گردد نه تنها اشکالی و ایرادی به آن نیست، بلکه مردم را در مقابل راستی آزمایی نسبت به این دست آدم‌ها در پرده ابهام قرار نمی‌دهد و اگر انتخابی از سر اشتباه داشته‌اند می‌توانند دوباره فرصت جبران یافته و به مقصد بهتر برسند.

اینک در چنین شرایطی که این مجلسیان خود را گره به القاب و عناوین انقلابی زده‌اند ، باید افزود که از اصول انقلابی بودن شفافیت در گفتار و رفتار است و پرهیز از خدعه که مردم از آنچه بیزارند نیرنگ و دورویی است که عاقبت بخیری ندارد.

این آقایان توجیه‌گر هم بهتر است بیش از این ملت را برای چند مشت رای از اعتقاداتشان برنگردانند که راه خطرناکی به اشتباه می‌روند!

  • نویسنده : یونس رنجکش