نامه ها یا آدم های  اشتباهی !
نامه ها یا آدم های  اشتباهی !
معین نیوز_انتقاد یکی از نمایندگان مجلس اصولگرا نسبت به وزیری از جنس خودشان که صدارت را از نردبان مجلس بالا رفت ،این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود...

انتقاد یکی از نمایندگان مجلس اصولگرا نسبت به وزیری از جنس خودشان که صدارت را از نردبان مجلس بالا رفت ،این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

موضوع این نامه که مربوط به انتقادات عین الهی نماینده وقت و وزیر فعلی بهداشت و درمان به همراه دو هزار و ۵۰۰نفر دیگر خطاب به روحانی رییس جمهور وقت از چگونگی ساخت واکسن کرونا و توجه دادن وی به بیو تروریسم و جدی گرفتن این مهم بوده است حالا اصل واکسیناسیون و استفاده از همان واکسن ها و گزارشاتی از منفعت جویی های عده ای و تعارص منافع در این وزارتخانه یقه خودش را در این مسوولیت گرفته است.

نماینده مجلس در واقع انگشت اشاره به نکته ای داشته است که مدعیان و منتقدین دیروز، امروز خود در همان راه رفته اند و در مسیر اتهام قرار دارند و گویا با این اوصاف جز سرسو دای پریدن به پست و مقامی درد دیگری نبود از آن همه داد زدن ها که گلو پاره نی کردند!

حالا که یکسال از دولت سیزده گذشته است و همراهان دولت در مجلس و وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و حاکمیتی بدون هیچ طرح و ایده و راه و رسم جدیدی دنباله رو همان ها شده اند که نقد می کردند و یقه می درانیدند ، چرا وقت ملت را با شعارهای اشتباهی و پر طمطراق می گیرند و حال آنان را ناخوش می کنند؟

آیا این اشتباهی ها و نامه های اشتباهی مشکل هستند یا آدم های اشتباهی!