وزیر میراثی از رسانه ملی تا ضرغامی مدیا  !
وزیر میراثی از رسانه ملی تا ضرغامی مدیا  !
معین نیوز_وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم را باید یکی از پدیده های دوره جدید مدیریت گردشگری و صنایع دستی به شمار آورد و شاید میدانی ترین مدیر از جمع دولتمردان این دوره باشد که با گردش و گردشگری حامل پیام های جدیدی برای احیای این صنعت جامانده در غفلت ها است...

وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم را باید یکی از پدیده های دوره جدید مدیریت گردشگری و صنایع دستی به شمار آورد و شاید میدانی ترین مدیر از جمع دولتمردان این دوره باشد که با گردش و گردشگری حامل پیام های جدیدی برای احیای این صنعت جامانده در غفلت ها است.

جدای از حضور میدانی در بررسی مباحث حوزه کاری و اشنایی با مشکلات و ظرفیت های این وزارتخانه عریض و طویل انچه بیش از همه به چشم می آید نحوه بازتاب رسانه ای سفرهای اقای وزیر است که گاهی هم مطابق آنچه این روزها با دست گرفتن جام ویژه و نقاشی های انیمیشنی روی آن دلهره ها برای دلواپسان میراث فرهنگی و گنجینه های ملی فراهم کرد بازتاب ها و واکنش های نقادانه را برای خود به ارمغان می آورد.

او که سال ها ست پس از حضور در عرصه نظامی در معاونت وزارت ارشاد و مسوولیت ها فرهنگی از دهه ۷۰ به بعد و در صدا و سیما چهره ای رسانه ای است خوب توانسته است از این ظرفیت برای ایجاد فضای جدید در گفتمان کاری خویش بهره ببرد.

ضرغامی که در این سال ها با بیان دیدگاههای مختلف و گاه ضد و نقیض با گذشته کاریش و همچنین دوستان همسو مانند انچه از او در خصوص شاخ و پلنگ های اینستا گرامی به یاد داریم اکنون خود به شاخی در این عرصه تبدیل شده است و سعی در فضاسازی های تبلیغی برای حوزه مدیریتی اش دارد که با همه کم و کاستی ها چندان هم کم جاذبه نیست.

او که از هم‌نوا شدن با سازو دهل هنرمندان کوچه و خیابان تا همصحبتی با بانوان گردشگر در لب جوی و استخر و طبیعت یا هنر پیشه گان لب حوضی و دوره گرد ابایی ندارد شاید الگوی خوبی برای دیگر همکارانش برای لمس بهتر واقعیت های اجتماعی در بستر زمان و خروج از پوسته قدیمی اشان باشد .

وزیر میراثی! اصولگرای دولت سیزدهم با هر سودایی که در سر دارد شاید از معدود افراد کابینه است که نه تنها واهمه ای از حضور و رودرو شدن با رسانه ها ندارد بلکه خود رسانه ای برای انعکاس واقعیت های حوزه کاری اش شده است و از گردش تا گردشگری ضرغامی مدیا شناخته می شود!