وقتی ظریف کت کند!
وقتی ظریف کت کند!
معین نیوز_یونس رنجکش/ پیوستن چهرهای مختلف به کمپین تبلیغاتی کاندیداها امری عادی و اتفاق جدیدی نیست و این روزها در سخنرانی ها و مصاحبه ها نام هایی در کنار کاندیداهای مقبول آنان به میدان آمده اند که نام ظریف برای حمایت از پزشکیان بسیار به چشم می آید...

پیوستن چهرهای مختلف به کمپین تبلیغاتی کاندیداها امری عادی و اتفاق جدیدی نیست و این روزها در سخنرانی ها و مصاحبه ها نام هایی در کنار کاندیداهای مقبول آنان به میدان آمده اند که نام ظریف برای حمایت از پزشکیان بسیار به چشم می آید.

این چهره دیپلمات اگرچه در سابقه حضور در میدان سخنوری و مصاحبه ها همواره در قامت یک کارشناس و تحلیل گر روابط ببن الملل جدای از مسوولیت وزیر امور خارجه ظاهر می شد اما امروز با پیوستن به کمپین تبلیغاتی و حمایتی از مسعود پزشکیان نشان داد که از ظرفیت های دیگری برخوردار و قابلیت موج آفرین در جامعه را هم دارد.ظریف که چهره ای ارام و منطقی از او در ذهن جامعه نقش بسته است این روزها نشان داد که اگر کت دراورد یک تنه آرشی است در جغرافیای سیاسی کشور و عاملی برای به میدان آوردن در صحنه سکوت نخبگانی است.

حضور او پا به پای پزشکیان در مناطره ها و سخنرانی های استاتی در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری جدای از تقویت کمپین حمایتی از کاندیدای مورد نظر فرصتی است تا حرف های در گلو مانده را بازگو کند.

او در این قامت با بهره جستن از زبان بدن و سخنوری نشان داد که اگر کت دراورد می تواند!حالا کت در اوردن ظریف در سخنرانی چندروز پیش که با هیاهوی تندروها همراه بود نمادی شد برای به میدان امدن ها در مسیر تحقق مطالبات ملت و حالا این مردم هستند که باید به تفسیر این کت درآوردنها و تاثیر ان در اینده کشور با دوگانه استمرار وضع موجود یا تغییر ان بنشینند!

  • نویسنده : یونس رنجکش