بیانیه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی
بیانیه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی
معین نیوز_حماسه نهم دی ماه یکی از مناسبت های بزرگ و به یادماندنی و نماد تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب است، روز ۹ دی ماه روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری معین نیوز ،  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۹ دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

حماسه ماندگار نهم دی ماه بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ را بواسطه حرکت عظیم، حیرت انگیز و فوق العاده مردم ایران ماندگار کرد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامیداشت سالگرد ۹ دی ماه این یوم‌الله عظیم ، حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم و همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی و حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تاکید داشته و خواهد داشت و تمامی توان خود را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اصول این نهضت حسینی به کار خواهد بست.

لذا بدینوسیله از مردم ولایت مدار و با بصیرت  استان دعوت می شود که  جهت گرامیداشت نهم دیماه و میثاق امت با ولایت  با حضور گسترده و شرکت همگانی در سالروز این حماسه تاریخی با هوشیاری تمام از ترفندهای جدید یاوه گویان جلوگیری و یکبار دیگر از  دشمنان اسلام و نظام بیزاری جسته و پاسخی دندان شکن به یاوه گوئی‌های استکبار جهانی داده و با خلق حماسه ای جدید برگ زرین دیگری برافتخارات مردم این استان بیفزایند.