مالک حقیقی خیبر مردم هستند
مالک حقیقی خیبر مردم هستند
معین نیوز_باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است. که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.

این باشگاه یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.

همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر در بازی یک چهارم نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با یک گل که از میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد و در بازی نیمه نهایی تیم پاس بوشهر را ۳ بر ۱ برد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

خیبر هویت فوتبال لرستان است ، مواظب باشید.

تیم خیبر خرم آباد محبوب قلوب مردم لرستان و خصوصا مردم شریف خرم آباد است.

ممکن است سرمایه گذاری بخاطر تمکن مالی مالک موقت خیبر شود و یا روی اسم پر ابهت خیبر خرم آباد سرمایه گذاری کند ولی باید این نکته را آویزه گوش خود کند خیبر متعلق به تک تک شهروندان لرستان است. از خردسال تا مسن از زن تا مرد همه عاشق خیبر هستند و از تیم خیبر خرم آباد خاطره ها دارند پس مواظب باشید با هویت مردم لرستان و خرم آباد بازی نکنید.

ممکن است یک فرد یک یاچند فصل سرمربی یا مربی ،سرپرست،مدیر،بازیکن و یا توپ جمع کن و… تیم خیبر باشد و از نام پر آوازه خیبر برای خود آبرویی بخرد ولی باید بداند خیبر اصل است و هر کس مدعی فرع حساب می شود.

آنچه موجب نوشتن این مقوله شده این است که احساس می شود پیرامون شخصیت حقوقی خیبر افرادی به کار گمارده شده اند که دانسته یا نادانسته سد راه پیشرفت خیبر می شوند و بارفتارهای نسنجیده بین رسانه های استان وبین تماشاگران عاشق خیبر تفرقه ایجاد می کنند.

خیبر متعلق به عموم است و برای عموم مردم عزیز است بردش موجب شادی مردم و باختش موجب آزرده خاطر شدن مردم لرستان می شود لذا ضمن حمایت از سرمایه گذار این مجموعه و آرزوی موفقیت برای ایشان ومجموعه خیبر امید داریم از حضور افراد ناکارامد و ناتوان و فرصت طلب در پیرامون این مجموعه جلوگیری شود تا مردم باحضور در ورزشگاه ضمن حمایت از فرزندان خود در خیبر خرم آباد عرصه رابر رقبای تا دندان مصلح تنگ کنند و باز خیبر و ورزشگاه تختی خرم آباد را قلعه تخسیر ناپذیر عقاب ها کنند.
علی حسینی فعال فرهنگی