آثار منتخب تور عکاسی بندر کیاشهر به نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می رود
آثار منتخب تور عکاسی بندر کیاشهر به نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می رود
معین نیوز_شهردار بندر کیاشهر گفت : آثار منتخب تور عکاسی بندر کیاشهر بر ای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت داده خواهند شد.

به گزارش معین نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر مرتضی عاطفی افزود : نخستین تور عکاسی بندر تا بندر ویژه حصور هنرمندان عکاس گیلانی در شهر بندری کیاشهر ۱۲خرداد ماه در این شهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت : این تور عکاسی کاری مشترک توسط روزنامه سراسری معین و شهرداری بندر کیاسهر لست که با هدف رویداد سازی در مسیر معرفی ظرفیت های گردشگری و طبیعی و تاریخی در مسیر توسعه این شهر با باره مندی از ابزارهای رسانه ای برگزار می شود.

وی اضافه کرد : در این برنامه فرهنگی که با حضور ۲۰عکاس منتخب استان گیلان برگزار می شود برنامه های متنوعی اعم از دوره آموزش عکاسی میدانی با حضور اساتید کشوری هنر عکاسی و همچنین رونمایی از پوستر تهیه مستند تاریخ شفاهی بندر کیاشهر در کنار تصویر برداری هنرمندان از جاذبه های بندر کیاشهر پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد : تقدیر از پیشکسوتان عکاسی و هنرمندان این رشته از دیگر برنامه ها در محل محوطه تاریخی مجموعه شیلات کیاشهر خواهد بود.

وی یاد اورشد : تور عکاسی بندر تا بندر طرحی ابتکاری از سوی روزنامه معین است که بنا دارد ظرفیت بندر های اقتصادیهرهای بندری گیلان و کشور را از طریق هنر عکاسی و رویدادسلزی های فرهنگی به بنادر کشورهای دیگر معرفی و آثار هنرمندان را در این کشورها به نمایش بگذارد که تاکنون دو نمایشگاه در استراخان روسیه و باکو جمهوری ادربایجان برگزار کرده است.

شهردار بندر کیاشهر از علاقمندان برای حضور در این رویداد فرهنگی و هنری دعوت بعمل آورد.