آموزش و پرورش گیلان قراردادی برای فروش بسته‌های آموزشی ندارد
آموزش و پرورش گیلان قراردادی برای فروش بسته‌های آموزشی ندارد
معین نیوز_رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با هیچ موسسه‌ای برای توزیع و فروش بسته‌های آموزشی قرارداد نداریم.

سیعد فلیحیروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بسته‌های آموزشی مختلفی توسط آموزش و پرورش گیلان تولید و تهیه می‌شود، اظهار داشت: این بسته‌های آموزشی برای توزیع مستقیم به مدارس ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گیلان هیچ ارتباطی با تماس تلفنی با خانواده‌ها مبنی بر توزیع بسته‌های آموزشی ندارد، افزود: محصولات هیچ شرکتی مورد تایید آموزش و پرورش نیست لذا ضروریست تا خانواده‌ها در این ارتباط آگاه باشند.

فلیحی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش برای توزیع بسته های آموزشی در بین دانش‌آموزان به هیچ عنوان با اولیاء از شیوه‌های پیامک و یا تلفنی اقدام نمی‌کند بلکه توزیع هرگونه بسته‌های آموزشی را از طریق مدیران مدارس انجام می‌دهد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان بیان داشت: بخشنامه‌های آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی به مدیر مدارس ارایه می شود یا در سایت این اداره کل قرار می‌گیرد و هیچ ارتباط تلفنی و پیامکی مورد تایید نیست.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است.