آکادمی تخصصی هاکی گیلان افتتاح شد
آکادمی تخصصی هاکی گیلان افتتاح شد
معین نیوز_در دومین روز از هفته دولت ، آکادمی مرکزی تخصصی هاکی گیلان روز چهارشنبه در رشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ورزشی روز چهارشنبه با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان، مسئولان اداره ورزش و جوانان این استان و علی فتح اللهی فرماندار رشت در مجموعه ورزشی فلکده شهرستان رشت گشایش یافت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در حاشیه افتتاح آکادمی هاکی کیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته دولت امسال، هفت پروژه ورزشی در شهرهای مختلف استان گیلان افتتاح خواهد شد.

مریم بخشی افزود: علاوه بر آکادمی مرکزی هاکی گیلان، زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی سیاهکوچه آستانه اشرفیه با یکهزرار و ۵۶ مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ، زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچصفهان رشت با ۶ هزار و ۷۶۸ متر مربع مساحت و ۵۵ میلیارد ریال اعتبار، زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی رودبارسر رضوانشهر با یکهزار و ۵۶ متر مربع مساحت و ۱۲ میلیارد ریال اعتباری در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زمین فوتبال چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا با ۶ هزار و ۳۹۲ متر مربع مساحت و ۳۲ میلیارد ریال اعتبار، سالن ورزش باستانی فومن با ۴۰۰ مترمبع مساحت و ۲۷ میلیارد ریال اعتبار و زمین فوتبال چمن آزادی فومن با هشت هزار متر مربع مساحت و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار ،دیگر پروژه هایی است که طی هفته دولت در گیلان به بهره برداری می رسند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: این پروژه های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری می رسند و با افتتاح این هفت پروژه ورزشی ، ۲۴ هزار و ۹۶۴ متر مربع بر فضای ورزشی استان گیلان افزوده می شود.

بخشی، به پروژه آکادمی مرکزی تخصصی هاکی گیلان نیز اشاره و بیان کرد: این آکادمی در مجموعه ورزشی فلکده رشت با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال و در مساحت یکهزار و ۲۹۲ متر مربع به بهره برداری رسیده است.