اجرای نرخ جدید و مصوب  تاکسی درون و برون شهری برای سال ۱۴۰۰  از اول اردیبهشت
اجرای نرخ جدید و مصوب  تاکسی درون و برون شهری برای سال ۱۴۰۰  از اول اردیبهشت
معین نیوز_محمد طبخ کار معاونت شهرداری بندر کیاشهر با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی ها بعد از جلسه مصوبه قابلیت اجرایی دارد تصریح کرد ؛ تقاضای تعاونی اتحادیه تاکسیرانی شهری از شهرداری به شورا اعلام می شود که بعد از تصویب شورای شهر به جلسه تطبیق ارسال می شود.

وی با بیان اینکه هر ساله بر اساس قانون افزایش ۲۵% نرخ کرایه ها را خواهیم داشت افزود ؛ در جلسه تطبیق بعد از تصویب قابلیت اجرایی دارد که با حضور نماینده های استانداری،نماینده دادگستری شهرستان و نماینده فرمانداری صورت می گیرد .

طبخ کار با اظهار به اینکه نرخ جدید کرایه از اول اردیبهشت اجرایی می شود گفت؛ بعد از مصوبه ۱۶فروردین و با گذشت ۱۵روز یعنی ۳۱فروردین نرخ جدید کرایه تاکسی و برچسب آن بصورت رایگان در اختیار رانندگان به منظور دید مسافران قرار خواهد گرفت .

معاونت شهرداری بندر کیاشهر با بیان اینکه قبل از اجرایی این مصوبه هیچگونه افزایش کرایه ای را نخواهیم داشت گفت ؛ در شهر بندر کیاشهر هیچگونه گزارشی مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی دریافت نشده و درصورت مشاهده و دریافت گزارش با فرد متخلف برخورد خواهد شد
همشهری های عزیز می توانند در صورت مشاهده تخلف ویا هرگونه گزارشی با شماره های اعلام شده ۴۲۸۲۲۴۴۵_۴۲۸۲۲۴۴۴ تماس حاصل نمایند .

لازم به ذکر است که در بندرکیاشهر ۸۰٪ ماشین های تعویض شده است و با ۱۲۲دستگاه مسیرهای بندرکیاشهر داخل شهر ،بندرکیاشهر _سالکدهلسکوکلایهدستک ،بندرکیاشهرحسن رود در حال خدمت رسانی به مردم می باشند .