اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود ،دخترانه‌ترین جشن خود با نام «رایحه‌ی کریمه» را برگزار کرد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود ،دخترانه‌ترین جشن خود با نام «رایحه‌ی کریمه» را برگزار کرد
معین نیوز_لزوم پرداختن به مقوله‌ی حجاب و عفاف به ویژه ی در برهه‌ی حساس کنونی و بزرگداشت ایامی همچون میلاد فرخنده ی حضرت معصومه (س) و روز دختر و معرفی الگوی عملی بانوی عفیفه از منظر اسلام و ائمه از جمله اهدافی بود که در برگزاری همایش « رایحه.ی کریمه» در لنگرود دنبال می‌شد.

همایشی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله و با حضور برخی مسوولین، بانوان فعال در عرصه ی عفاف و‌حجاب، کودکان و خانواده های عفیفه برگزار شد.

در این همایش که با مجری گری رحیمه احمدپور از فعالان فرهنگی و رسانه ای همراه بود برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی خانم فرشته اصغری خواه در حوزه ی حجاب، پخش کلیپ « فرشته های آسمانی» ، شعرخوانی گروه شاعران دختران ارغوانی از دبستان باغ ارغوان لاهیجان با موضوع حجاب و روز دختر ،مولودی خوانی مهدی صابری از مداحان مطرح شهرستان لنگرود، اهدا جوایز به تقدیری ها و تمامی کودکان ودختران حاضر در برنامه و پذیرایی به صرف کیک برگزار شد.

از بخشهای جذاب و فرهنگی این همایش اهدا عروسکهای بدون حجاب به کودکان برای شرکت در مسابقه ی« بهترین پوشش عروسک من» بود که قرار شد این عروسکها توسط کودکان حاضر در همایش لباس های مناسب ایرانی اسلامی پوشانده شده و برای شرکت در نمایشگاهی در هفته ی عفاف و حجاب تحویل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شود تا به بهترین پوشش هدایای ارزشمندی تعلق گیرد.

گفتنی است در حاشیه این همایش، نمایشگاه عرضه کالای حجاب و نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برپا گردیده بود.