ارتقای جایگاه ورزش گیلان نیازمند وفاق و همدلی است
ارتقای جایگاه ورزش گیلان نیازمند وفاق و همدلی است
معین نیوز_مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: برای ارتقای روزافزون جایگاه ورزش گیلان در کشور نیازمند وفاق، همدلی، تلاش و وحدت رویه بیشتر هستیم.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت اظهار داشت: برای پیشرفت روزافزون ورزش نیاز به کمک همه مسئولان دلسوز است و تاکنون نیز مدیران سابق تلاشهای زیادی را برای ورزش گیلان کشیدند و در این راه نیز باید از تجارب گرانبهای پیشکسوتان نیز سود برد.

وی ادامه داد: گرچه هم اینک وضعیت سخت و دشوار است اما برای رشد قابل قبول در ورزش، همکاری و تعامل همه دستگاههای مرتبط با ورزش لازم است و با این وجود این امر شدنی است و تمام سعی خود را خواهم کرد که با تلاش مضاعف راه مدیران سابق را ادامه دهیم.

فشار سیاسیون در انتخاب روسای ادارات ورزشی

مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان این مراسم اظهار داشت: با تخصیص ۱۳۶ میلیارد تومان، خوشبختانه استان گیلان بالاترین رقم تخصیص بودجه سفر ریاست جمهوری را در بخش ورزش کسب کرد.

مریم بخشی افزود: ۷۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود داشت که از خرداد ۹۷ تاکنون ۳۱ پروژه ورزشی افتتاح و یکصدهزار مترمربع به فضای ورزشی گیلان افزوده شد و ۶ پروژه نیز تا پایان ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی به فشار سیاسیون در انتخاب روسای ادارات ورزشی نیز اشاره و بیان کرد: من تاکنون برای انتخاب روسای ادارات به هیچ وجه سیاسی کار نکردم و در مقابل فشارها نیز ایستادگی کردم و حتی طی چند روز اخیر نیز چند نماینده برای انتخاب رییس اداره رایزنی هایی انجام دادند اما تاکنون زیربار این خواسته ها نرفتم.

بخشی به موفقیت ورزشکاران گیلانی نیز در میادین بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: پنج ورزشکار گیلانی در المپیک و سه ورزشکار نیز در مسابقات پارالمپیک حضور یافتند که در نهایت ورشکاران پارالمپیکی یک طلاف یک نقره و یک برنز دریافت کردند و پیش بینی می شود که در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ نیز بیشترین ورزشکار از گیلان طی ادوار مختلف این مسابقات حضور یابند.

ارتقای جایگاه ورزش گیلان نیازمند وفاق و همدلی است

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و همچنین خسرو قمری مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش برگزار شد، از زحمات مریم بخشی مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان تجلیل و تقدیر شد و جهانبخش آرمان نیز به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

مریم بخشی که از خرداد ماه سال ۹۷  به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان منصوب شده بود، روز گذشته با حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، از این سمت کنار رفت و جهانبخش آرمان به عنوان مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.