از این دست بهانه های فراوان !
از این دست بهانه های فراوان !
معین نیوز_یونس رنجکش/در خبرها به نقل از محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه آمده بود که ایشان در دستوری به بهانه پیروزی تیم ملی ایران در مقابل ولز و مسرت و شادمانی هموطنان خواستار فراهم شدن شرایطی برای بازگشت آن دسته از زندانیانی که امکان آزادی آنها بر اساس ارفاقات قانونی وجود دارد، شده است...

در خبرها به نقل از محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه آمده بود که ایشان در دستوری به بهانه پیروزی تیم ملی ایران در مقابل ولز و مسرت و شادمانی هموطنان خواستار فراهم شدن شرایطی برای بازگشت آن دسته از زندانیانی که امکان آزادی آنها بر اساس ارفاقات قانونی وجود دارد، شده است.

این اقدام رییس قوه قضاییه را باید به فال نیک گرفت و گامی را که ایشان برای برون رفت از برخی چالش ها در راستای تلطیف فضای سیاسی کشور برداشته اند را ستود زیرا در چنین شرایطی ابتکار عمل مدیریتی در حوزه های مختلف مهمترین تاثیر را در کاهش مشکلات کشور دارد.

همانطور که بارها توسط دلسوزان کشور اعلام کرده و همه انانکه دل در گرو رشد و بالندگی ایران اسلامی دارند بر آن پای می فشارند ، توجه به مطالبات مردم و شنیدن صداها وجدا سازی مرز اعتراض و اغتشاش از یکدیگر در کنار گشودن راههای قانونی برای ابراز عقیده در مسیر بالندگی کشور و جامعه است.

این اقدام رییس قوه قضاییه نشان داد که با کمی تدبیر و درک شرایط و وجود فرصت های موجود در جامعه به بهانه های مختلف می توان ابتکار عمل را در دست گرفت و زخم های نشسته بر پیکر جامعه را ترمیم کرد.

بدون شک پیشبرد هیچ هدفی بدون آرامش و در فضای تنش آمیز امکان پذیر نیست و برای رنگ باختن تهدیدات ملی ابتدا باید زمین های همگرایی و کاهش تنش های درون جامعه را فراهم کرد.

اکنون زمان آن رسیده است تا سایر دست اندرکاران در دولت و دیگر قوا با تاسی از خط و مشی های منطقی و بهره مندی از دیدگاههای صاحب نظران و دلسوزان کشور با کمترین هزینه زمینه های تلطیف فضای دو قطبی ایجاد شده در کشور را که هر روز از سوی بدخواهان بر طبل خشونت و عمیق تر شدن این گسل افزوده می شود را فراهم و با گشودن آغوش مهر موجب همبستگی های اجتماعی در مسیر تقویت امنیت ملی شوند.

اینک به دست اندرکاران سرنوشت ملت می بایست یاد اور شد که هیچ راهی دور نیست و برای بازتولید آرامش در جامعه، هزار راه نرفته وجود دارد که باید با تدبیر و دور اندیشی برداشت!