از شاستی بلند مجلس‌ها تا گشت مدیران !
از شاستی بلند مجلس‌ها تا گشت مدیران !
معین نیوز_یونس رنجکش/یکی از تبلیغات پر طمطراق انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تشکیل گشت ارشاد مدیران توسط دولت آینده بود که در پاسخ به هجمه‌های ضد تبلیغاتی رقبا از سوی رئیس‌جمهور فعلی بیان شد که بعدها پس از به قدرت رسیدن حتی در همین چند وقت پیش هم صحبت‌های زیادی از آن رونمایی شد و جلوه‌هایی از آن به نمایش درآمد...

یکی از تبلیغات پر طمطراق انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تشکیل گشت ارشاد مدیران توسط دولت آینده بود که در پاسخ به هجمه‌های ضد تبلیغاتی رقبا از سوی رئیس‌جمهور فعلی بیان شد که بعدها پس از به قدرت رسیدن حتی در همین چند وقت پیش هم صحبت‌های زیادی از آن رونمایی شد و جلوه‌هایی از آن به نمایش درآمد.

این روزها که بحث دریافت شاسی بلند‌ها در مجلس برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت وقت بالا گرفته است برخی سوال می‌کنند پس آن گشت ارشاد وعده‌ای در کجای این تخلف آشکار ایستاده بود.

از اینکه بسیاری دستگاه‌های عریض و طویل نظارتی بدای پیشگیری از بروز تخلفات و صدمه زدن به اعتبار دیوانسالاری و دولت کنار چشم هم رژه می‌روند چگونه است که اینگونه بحث‌ها با درز اطلاعات مختلف سوژه داغ جامعه می‌شود و مردم هم در انتظار معجزه برخورد و مبارزه با مسببین همچنان چشم به در دوخته‌اند که چه خواهد شد.

با مروری به اوضاع و احوال جامعه آنچه اکنون ملت را بیش از همه در اضطراب روانی و بی اعتمادی نسبت به سیستم مدیریت کشور سوق داده است انفعال و بی‌برنامه‌گی با چنین مشکلاتی است که زمینه‌های رکود و تورم و اقتصاد ورشکسته را نصیب کشور کرده و در کنار آن عده‌ای هم به جان جیب نداشته مردم افتاده‌اند و هر روز از زخم فقرو نداری آنان برای خود کیسه می‌دوزند!

آقای دولت نظارت‌هایت را عمیق‌تر کن اکنون تمام دست درازی‌ها از یک جنس‌اند!

  • نویسنده : یونس رنجکش