از مسئولین ورزش گیلان تعجب میکنم که چرا قهرمانان جهانی ما را نمی بینند
از مسئولین ورزش گیلان تعجب میکنم که چرا قهرمانان جهانی ما را نمی بینند
معین نیوز_مهندس علی شفیعی "سرپرست شهرداری لنگرود" در نشست تجلیل از سامان رضی قهرمان لنگرودی، با بیان اینکه قدردانی از تلاش های پهلوان سامان رضی در این جلسه نمی گنجد و اینگونه تقدیرها نمی تواند جوابگوی تلاش های قهرمانان ملی باشد اظهار کرد : رضی افتخار شهرستان و کشور است و از مسئولین ورزش گیلان تعجب میکنم که چرا قهرمانان جهانی ما را نمی بینند و نسبت به این افتخارآفرینی ها بی تفاوتند.

شفیعی با بیان اینکه هدف از نشست تجلیل از قهرمان شهر و کشور ما است اظهار کرد : وظیفه خود دانستیم که از افتخارآفرینی سامان رضی تجلیل کنیم و اگر زمان ورود به استان یا شهرستان توسط متولیان اطلاع رسانی می شد قطعا در ورودی شهر مراسم استقبال برگزار می کردیم.

سامان رضی “قهرمان جهان”نیز در این نشست ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم گفت:گله اصلی امروزم از مسئولین ورزش استان است که اداره ورزش لنگرود نیز در این زمینه و اطلاع رسانی درست و اقدام متناسب ضعف دارد.

وی افزود: عمر قهرمانی کوتاه است و در طی سال های گذشته تلاش کردم تا در مسابقات مختلف برای شهر و کشورم افتخار آفرینی کنم ولی در طی این چند سال آن انتظاری که از مسئولین می رفت برآورده نشد و متاسفانه ورزش استان و شهرستان نسبت به مقوله قهرمان پروری بیگانه است.

گفتنی است سامان رضی نماینده گیلانی دسته ۱۰۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری ۲۰۲۱ تایلند، با مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.