استاندار و نماینده ولی‌فقیه گیلان از حضور حماسی مردم در جشن۲۲ بهمن قدردانی کردند
استاندار و نماینده ولی‌فقیه گیلان از حضور حماسی مردم در جشن۲۲ بهمن قدردانی کردند
معین نیوز_نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک با قدردانی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کردند: مردم مقاوم و همیشه در صحنه استان اینبار هم خوش درخشیده و دشمنان نظام را با حضور وحدت‌بخش و خیره‌کننده خود مایوس کردند.

در پیام مشترک اسدالله عباسی و آیت‌الله رسول فلاحتی تصریح شده است: این وحدت و حضور حماسی با وجود هوای سرد به‌ حق سزاوار قدردانی است، گیلانیانی که در ۲۲ بهمن به‌ یادماندنی سال ۹۸ هم با حضور خیره‌کننده زیر بارش شدید برف با امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و آن سابقه درخشان را از خود بر جای گذاشتند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز نشان دادند که در هیچ شرایطی دست از ولایت نمی کشند و آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام (ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.

آنان طی این پیام از حضور آگاهانه و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه‌شناس از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، تقدیر و تشکر کردند و مراتب سپاس و امتنان خود را از این ملت و تمامی فجرآفرینان، فجر باوران و فجر یاوران اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم طی پیامی جداگانه با تشکر از مردم گیلان تصریح کرد: بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد و استان گیلان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید که با حضور کم نظیر خود این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

سردار سرتیپ پاسدار محمد عبدالله پور در این پیام از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور استان گیلان که در راهپیمائی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم استان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تشکر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در پیامی ضمن قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: حضور گسترده و پرشور مردم مسلمان و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال‌ یک بار دیگر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی، اقتدار و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایتمداری و وفاداری ملت بزرگ ایران به آرمان و اندیشه الهی امام خمینی (ره) را به نمایش جهانیان گذاشت.

در این پیام آمده است: این حضوری تاکیدی است بر آنکه ملت آزاده ایران تا آخرین نفس پای عهد و پیمان خود با شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایستاده‌ و هرگز اجازه نخواهد داد توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی موجب ایجاد خلل در وحدت و همبستگی مردم ایران و تفرقه بین قومیت‌های مختلف شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی و گسترده اقشار مختلف مردم گیلان برگزار شد.