استاندار گیلان خواستار اجرای سریع‌تر برنامه‌های توسعه راه‌های استان شد
استاندار گیلان خواستار اجرای سریع‌تر برنامه‌های توسعه راه‌های استان شد
معین نیوز_استاندار گیلان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار اجرای سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌ها این خطه پرتردد از نظر گردشگری و تجاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی روز شنبه در دیدار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و منطقه بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی‌های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این‌رو تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

استاندار گیلان تکمیل خط ریلی رشت – کاسپین را دارای اهمیت دانست و با یادآوری تاکید رئیس جمهور بر اهمیت راه آهن رشت – آستارا و با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار برنامه‌ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

وی همچنین تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه‌های آزاد راه قزوین – رشت، تقاطع میدان گیل لاهیجان، کنارگذر لنگرود، بزرگراه فومن – صومعه‌سرا – تالش و آستارا، مسیر فومن – پونل، کنارگذر انزلی، کمربندی چابکسر و نیز دیگر شهرستانهای استان را از جمله پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان نام برد و افزود: این پروژه‌ها به اهتمام جدی‌تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی نیاز دارد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور نیز در این دیدار با اشاره به پروژه‌های حوزه راه در گیلان گفت: طرح های با اهمیت از جمله باقیمانده آزادراه قزوین – رشت و راه‌آهن با پی‌گیری‌های مثمر استاندار گیلان در تامین مصالح و تخصیص اعتبار و هماهنگی‌های صورت گرفته پیشرفت مناسبی دارد و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسریع امور تکمیل و توسعه راه‌های گیلان متعهد است.

نماینده عالی دولت در گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور همچنین امروز شنبه از تعدادی از پروژه های مهم حوزه راه استان بازدید می کنند.