استاندار گیلان: فرار مدیران از پاسخگویی به رسانه ها پذیرفتنی نیست
استاندار گیلان: فرار مدیران از پاسخگویی به رسانه ها پذیرفتنی نیست
معین نیوز_استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی، بیان و تبیین عملکرد دولت در جامعه گفت: فرار مدیران استان از پاسخگویی به رسانه‌ها را به هیچ وجه قابل قبول نیست و کوتاهی در این زمینه را نمی پذیرم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: همه فرمانداران و مدیران استان گیلان  مکلفند و باید در همه حال به رسانه ها به عنوان صدای مردم و رابط میان مردم و مسئولان پاسخگو باشند.

وی افزود: خبرگزاری ها و مطبوعات رسانه های رسمی و شناسنامه دار هستند و باید اطلاعات درست و کامل را در اختیارشان قرارداد و امکان اطلاع رسانی شفاف و صحیح و به موقع را برای آنها فراهم نمود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ارتباط موثر با رسانه ها و ضرورت توجه به این مهم بیان داشت: ضعف ارتباط با رسانه ها را قبول دارم، این مهم باید برطرف شده و به سطح قابل قبولی برسد.

وی با بیان اینکه صادقانه پای کار آمده ام و برای گیلان آبرو گذاشته ام، اضافه کرد: در شروع کار برنامه ای برای گیلان وجود نداشت اما اکنون برنامه داریم تا وضعیت این استان در ابعاد مختلف با اتکا به ظرفیت های این خطه ارتقا یابد.

استاندار گیلان با اشاره به برخی مسائل و چالش های استان از جمله مشکلات رودخانه‌های  زرجوب و گوهررود و تلاش برای رفع معضلات آنها اظهار داشت: اقدامات لازم برای قطع منشاء آلودگی این رودخانه ها آغاز شده و ادامه دارد و احیاء این ۲ رودخانه مهم و قدیمی را تکلیف خود می دانم.

وی با بیان اینکه شاخص های توسعه، فرصت ها و تهدیدهای استان گیلان را احصا کردیم و به معاون اول رییس جمهور ارایه شد، افزود: برای گیلان و اقدامات و پروژه های نیمه تمام این استان  با برنامه هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان منافع استان را مهم دانست و اظهار داشت: زمانی که پای منافع استان پیش می آید، مرزبندی و جناح بندی جایگاهی ندارد و باید همه در کنار هم برای ارتقا و توسعه این خطه تلاش و خدمت کنند.