اعطای بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی قزوین
اعطای بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی قزوین
معین نیوز_رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعطای بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد.

سرهنگ مهدی صادق پور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به گزارش ارسالی خبرنگار معین از قزوین، با اشاره به اقدامات جهادی این سازمان بیان کرد: امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و به همت بسیج سازندگی استان، ۳ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان و ولی‌نعمتان بهزیستی توزیع شد.

وی ادامه داد: توزیع و ارسال سیمان و ایزوگام و دیگر مصالح لازم برای مرمت و تعمیر منازل محرومان و مددجویان کمیته امداد در سطح استان با همت گروه‌های جهادی فعال انجام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۲۷ باب منزل توسط جهادگران بسیجی در سطح محلات و همچنین پشتیبانی و حمایت کارشناسان فنی سازمان بسیج سازندگی تکمیل، بازسازی و مرمت شده و تحویل دادیم که این روند همچنان تداوم خواهد داشت‌.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی هم امروز یک گلخانه پرورش گل داوودی در روستای شفیع آباد که توسط بسیج سازندگی مورد حمایت قرار گرفته است، به بهره‌برداری رسید.

ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر با همت بسیج سازندگی استان این مسوول در ادامه از اعطای بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تعهد ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر را در سطح استان داشتیم که خوشبختانه به فضل الهی و کار و تلاش مجاهدانه مسئولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها و کمیسیون‌هایی که از عرصه‌ها بازدید و ارزیابی به عمل آوردند و در ادامه ‌با اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی این میزان از تعهد برای سال ۱۴۰۲ تحقق یافت.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از پروژه پل میزوج با حضور مسئولان، دهیار، اعضای شورای و اهالی روستا انجام شد که با مساعدت و کمک اداره راهداری امیدواریم سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم. صادق پور عنوان کرد: در حال حاضر پروژه ساخت پل عبوری روستای میزوج با کار جهادی نیروهای بسیج سازندگی استان قزوین، با قیمت مناسب و کیفیت بالا در حال اجراست.

وی عنوان کرد: همچنین امروز آغاز اجرای طرح درختکاری و بذرکاری را داشتیم که قرار بود در منطقه بوئین زهرا انجام شود اما به دلایل شرایط جوی این موضوع در بین دانش‌آموزان با حضور مدیرکل منابع طبیعی و فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان استانی انجام شد که سهم استان از این طرح ملی، کاشت ۵۰۰ هزار نهال و بذر است که ۵۰ هزار مورد آن بر عهده دانش‌آموزان است که تبدیل به نهال خواهد شد.

صادق پور در پایان گفت: امروز همچنین با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرمانده قرارگاه امام حسن(ع) از مجتمع فارسجین که یکی از مجتمع‌های مهم در بحث آبرسانی است و ۲۳ روستا از این پروژه منتفع خواهند شد بازدید به عمل آمد و کار جهادی عزیزان بسیج سازندگی به پایان رسید و پروژه تحویل اداره آب و فاضلاب استان خواهد شد تا مابقی اقدامات لازم توسط این سازمان تکمیل شود.