افطاری صمیمانه مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با نجاتگران/ بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری در استان برپا می‌شود
افطاری صمیمانه مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با نجاتگران/ بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری در استان برپا می‌شود
معین نیوز_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ضیافت افطاری نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستانی کجید املش گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری در پایگاه‌های امداد و نجات و پست خدمات ایمنی و سلامت در کلیه شعب استان توسط جمعیت هلال احمر برپا می‌شود.

به گزارش معین نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گیلان ؛ هادی سلیمی غروب یک شنبه در نشست صمیمانه با نجاتگران ضمن قدردانی از خدمات شایان نجاتگران و جوانان در طرح های نوروزی و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهارداشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای پرورش روحی و جسمی انسان ، تزکیه نفس و انجام کارهای مومنانه و عام المنفعه است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان در کنار رسالت ذاتی خود ، با اجرای پویش ملی هلال رحمت با تهیه بسته‌های معیشتی نسبت به توزیع اقلام در میان خانواده کم برخوردار اقدام می‌کند.

سلیمی از برگزاری بزرگترین ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن در استان خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر گیلان میزبان روزه داران از کلیه شعب استان در ۱۷ فروردین ماه در مرقد مطهر خواهر امام رضا علیه السلام خواهد بود و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری ، این کار خداپسندانه را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح هلال رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان اجرا می‌شود که از آغاز ماه مبارک تاکنون خدمات صورت گرفته به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در سال جاری ۳۰۰ نفر از خیرین و داوطلبان در طرح ملی هلال رحمت مشارکت داشتند تصریح کرد: کالاهایی مانند گوشت ، مرغ، روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تخم مرغ، حبوبات و کنسروجات از جمله اقلامی است که در ماه رمضان بین نیازمندان در قالب طرح هلال رحمت توزیع می‌شود.