المان طاووس شهر محمدیه در استان قزوین روشن شد
المان طاووس شهر محمدیه در استان قزوین روشن شد
معین نیوز_به گزارش ارسالی خبرنگار روزنامه معین از قزوین،این المان که مدت چند سال در شب هیچ روشنایی و نوری نداشت به همت شهرداری وشورای شهر محمدیه تعمیر و نورانی شد.

استفاده از ظرفیت المانهای سطح شهر برای زیباسازی منظر شهری از اهداف مهم شهرداری محمدیه می باشد بر همین اساس این المان که در چند سال گذشته خاموش بود با نظارت معاونت عمرانی و فنی شهرسازی شهرداری بار دیگر روشن شد. شهروندان گرامی باید در نگهداری و حفظ تلاشهای مجموعه شهرداری همراه باشند تا بتوانیم از همه ظرفیت های ایجاد شده بهره و استفاده لازم را در راستای زیبا سازی شهر محمدیه ببریم. نگهداری المان های سطح شهر با همراهی شهروندان گرامی میسر خواهد شد زیرا داشتن شهری زیبا فقط با مشارکت مردم در همه عرصه ها مسیر می باشد. المان طاووس یکی از زیباترین المانهای شهر است که جلوه زیبایی را به محمدیه خواهد داد.

ما بر این باور هستیم که شهر زیبا و دوست داشتنی با شهروندان با فرهنگ و مسئولیت پذیر زیباتر خواهد شد فضای شهری معرف فرهنگ و هویت شهر می باشد و المانها نقش بسزایی در این امر مهم دارند. محافظت و نگهداری از المانها علاوه بر انعکاس زیبایی های بصری شهر می تواند همواره بر زیبایی های شهر بیفزاید شهروندان گرامی باید در این مسیر با مجموعه شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.