امام‌جمعه آستارا: باید با محاربان اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد
امام‌جمعه آستارا: باید با محاربان اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد
معین نیوز_امام‌جمعه آستارا گفت: باید با محاربان اقتصادی و برهم زنندگان ثبات اقتصادی کشور برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا اظهار کرد: همانطور که با محاربان امنیتی و برهم زنندگان نظم و آرامش کشور برخورد قاطع صورت می‌گیرد، باید محاربان اقتصادی را هم به اشد مجازات برسانند تا کسی هوای افزایش قیمت‌ها به سرش نزند.

وی افزود: یکی از راه‌های مقابله با سوداگری و سودجویی برخی افراد در بهم زدن آرامش بازار و امنیت اقتصادی جامعه، برخورد قاطع با متخلفان واقعی و حقیقی است؛ زیرا به یقین چند نفر دلارفروش خرد و دوره‌گرد نمی‌توانند این چنین موجی در قیمت ارز ایجاد کنند.

امام‌جمعه آستارا بیان کرد: دولت محترم به یقین اقدام‌های قابل تقدیر بسیاری داشته است اما با توجه به التهابات پیش آمده در بازار و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، برخی موارد نیازمند اصلاح و برخی اقدام‌ها نیز نیازمند اعمال تغییرهای بنیادین می‌باشد.

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد شهدای خونین ۱۹ دی قم، اضافه کرد: این حرکت و جوشش را که برخاسته از بصیرت و شناخت به موقع در دفاع از مرجعیت و رهبر دینی نهضت اسلامی بود، زمینه‌ساز بیداری و شکل‌گیری قیام مردم شهرهای دیگر و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با قدردانی از رزمندگان و مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ عنوان کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات نظامی و دفاعی، آزمون واقعی سیستم‌های راداری و تمرین شبیه‌سازی حمله به بندر ایلات رژیم صهیونیستی در دریای سرخ از بزرگترین دستاوردها و پیام‌های این رزمایش بزرگ بود.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و بزرگداشت روز مادران بزرگوار شهدا یادآور شد: آن حضرت چهار فرزند خوود را در راه دفاع از اسلام در رکاب امام و حجت زمان خود (ع) تقدیم کرد و حتی پس از دریافت خبر شهادت فرزندانش، اندوهگین شهادت حضرت امام حسین (ع) شد.