امام جمعه رشت: امروز در اوج عزت هستیم
امام جمعه رشت: امروز در اوج عزت هستیم
معین نیوز_نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و همین که دشمنان از هر سو تلاش می‌کنند که علیه جمهوری اسلامی را بمباران تبلیغاتی کنند، نشان دهنده همین امر است.

به گزارش ایرنا، آیت الله فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: مردم انقلابشان را رها نکرده‌اند و در سایه انقلاب و خون شهیدان در امنیت بسر می‌برند.

وی با بیان اینکه امروز قدرتهای بزرگ در مقابل عظمت اسلام به زانو در آمدند، اظهار داشت: امروز ملتهای مسلمان امیدوار شدند و ایران اسلامی را نقطه امید می‌دانند که این امر از برکات انقلاب اسلامی است .

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه همیشه دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشیم، اظهار داشت: مسلمانان، انقلاب اسلامی را الگوی خود می دانند و این نشان می دهد حرکت ما در جهت صحیح  است.

نافی مشکلات موجود نیستیم

آیت‌الله فلاحتی افزود: وقتی دستاوردها و عظمت انقلاب اسلامی را تبیین می کنیم معنایش نفی مشکلات موجود و نبود مدیران کم لایق نیست و این نیست که گرفتاری ها را رهبر معظم انقلاب نمی دانند.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردها برای این است که خداوند را بابت انقلاب شکر کنیم و پروردگار متعال در سایه شکر نعمت را افزون می کند. اگر به قله‌های پیشرفت رسیدیم، به دلیل بصیرت مردم است و می‌دانیم کجا نقد کنیم که نقدمان موجب تخریب نظام و بنیادهای اصیل نظام اسلامی نشود.

امام جمعه رشت افزود: دشمن شبانه روز در تلاش است که سیاه نمایی از کشور داشته باشد هر چند که مردم ما گوشششان بدهکار حرف دشمنان نیست و خدا را شاکریم.