امروز هنر خطیر رسانه، قلمزنی در حوزه جنگ ترکیبی است
امروز هنر خطیر رسانه، قلمزنی در حوزه جنگ ترکیبی است
معین نیوز_سرهنگ مهرزاد در نشست تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان لنگرود با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، بزرگترین هنر رسانه در برهه کنونی را قلم زنی در عرصه جنگ ترکیبی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: نقشی که شما می‌توانید در قالب جنگ ترکیبی که بخش اعظمی از آن نقش رسانه است داشته باشید بسیار اثرگذار است.

جنگی که شامل مجموعه‌ای از عوامل من جمله: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، تهدیدهای نظامی، تحریم‌های اقتصادی، فضای مجازی و …است که قلمزنی در این عرصه در عین حال که باید بسیار حساس و آگاهانه باشد همچنین نیاز روز کشور ماست .

فرماندهی سپاه ناحیه لنگرود سپس به سخنان رهبر معظم انقلاب در اهمیت روایتگری اشاره نمود و گفت: به فرموده ی رهبر معظم انقلاب: « هر حادثه وقتی در چهار سوی سکوت و غفلت و بی اعتنایی قرار بگیرد خواهد مرد و فراموش خواهد شد؛ پایدار ماندن حوادث بستگی دارد به اینکه مبلغان خبررسان، امین، صادق و با انگیزه وجود داشته باشد .

وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره پلی بین مردم و مسئولین هستند تصریح نمود : کار خبرنگار کمتر از کار یک مدیر عالی رتبه کشوری نیست. نقش رسانه در بیان مشکلات و تلاش در جهت رفع آن همچون نقش ارزشمندتان در بحران آب و روشنگری هایی که انجام شد و بخش‌های دیگر ستودنیست.

وی در پایان سپاه را خانه خبرنگاران شهرستان عنوان نمود و اظهار داشت: شما سفیران جهاد در عرصه رسانه هستید و ما با این نگاه همواره همراه و حامی تان هستیم.
در پایان این نشست صمیمی از خبرنگاران حاضر با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است کمتر از چند ماه از حضور سرهنگ مهرزاد در این شهر می‌گذرد و در این مدت کوتاه این چهارمین نشست با اصحاب رسانه است که در محل سپاه ناحیه ی شهرستان لنگرود برگزار شده است. به زعم خبرنگاران این شهرستان این روحیه رسانه دوستی و نقشی که چنین نشستهایی در تبیین مسائل روز استان و کشور خواهد داشت قابل تقدیر و تحسین است.