امنیت و آسایش شهروندان حاصل تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی است
امنیت و آسایش شهروندان حاصل تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی است
معین نیوز_سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود همزمان با هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در این دیدار طالبی ، سرپرست شورای اسلامی شهر لنگرود با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر این نیرو و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مجموعه فرماندهی و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی ، هفته نیروی انتظامی را نماد تعامل بیشتر بین نیروهای خدمتگزار و مشارکت عمومی به منظور حفظ امنیت عمومی و آرامش شهروندان دانست.

وی یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان را امنیت دانست که نقش برجسته ای در ایجاد آرامش در جامعه دارد و در این راستا از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در حفظ این امنیت قدردانی کرد. حجت‌الاسلام فداکار ،رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود نیز آسایش جامعه را مرهون زحمات نیروهای خدوم انتظامی دانست و افزود :یقین قدردان زحمات ارزنده پلیس در سطح جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود نیز همواره کوشیده است تا در توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف سطح شهر گام بردارد اظهار داشت: این امر نیز بسترساز امنیت در سطح جامعه خواهد بود .وی همچنین خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور در اجرای بسیاری از پروژه های شهرداری لنگرود شد.

سرهنگ سرخوش پور فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود نیز با بیان اینکه ناجا آمادگی همکاری بیش از پیش با مدیریت شهرداری لنگرود را دارد از زحمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود و حفظ تعامل موجود تقدیر و تشکر نمود.