انتخاباتی با رقیب سردی!
انتخاباتی با رقیب سردی!
معین نیوز_یونس رنجکش/جنب و جوش انتخاباتی هرچند در ستادهای کاندیداها در بسیاری شهرها حتی با شیوه های نشاط انگیز با تمام روزنه گشایی های دقیقه نودی شورای نگهبان شنیدنی است اما اگر در این احوال به همخوردگی شرایط جوی را هم به سردی حال عمومی اضافه کنیم رقیب جدی این انتخابات را باید سردی هوا دانست!...

جنب و جوش انتخاباتی هرچند در ستادهای کاندیداها در بسیاری شهرها حتی با شیوه های نشاط انگیز با تمام روزنه گشایی های دقیقه نودی شورای نگهبان شنیدنی است اما اگر در این احوال به همخوردگی شرایط جوی را هم به سردی حال عمومی اضافه کنیم رقیب جدی این انتخابات را باید سردی هوا دانست!

مردمی که این سالهای نه چندان گذشته پا به پای آرمان های خود با گذشتن از همه تهدید و مرارت ها در میدان حضور داشتند ابن روزها سخت در بند دلسردی، روزگار می گذرانند و با دلخوری به وضغ موجود و چالش های جامعه می نگرند.

آنانکه در پس شعار و وعده ها بویژه در دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گذشته دل به مزیت های یکدست سازی سپرده بودند اینک در واماندگی از آنچه توان نداشته اند به مکافات دلسردی مردم از خود می اندیشند.

با این حال آنچه دل نگران کننده تر است چرخیدن پاشنه بر در همین وضع موجود در یاس مردمی و نیامدن پای کار است.

این سردی هرچه باشد روزگار را سردتر خواهد کرد هر چند روزنه گشایی روزنه ای به موقع نگشود اما برای تغییر از همین سر سوزن روزنه برای سد کردن راه منفعت جویان و برباد دهندگان منافع عمومی باید بهره برد.

تا دیر نشده باید تصمیم گرفت و اقتدار کشور را برگرداند!