انتظام بخشی ناظران در طرح های نهضت ملی مسکن استان قزوین مورد توجه قرار گیرد
انتظام بخشی ناظران در طرح های نهضت ملی مسکن استان قزوین مورد توجه قرار گیرد
معین نیوز_معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: انتظام بخشی ناظران بعنوان اصلی‌ترین مسئله باید مورد توجه مسئولان پروژه نهضت ملی مسکن قرار بگیرد.

مهدی رجحانی در جلسه شورای تامین مسکن استان، که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان و مدیران بانکی در سالن جلسات مدیریت بحران قزوین برگزار شد اظهارداشت: اصلی‌ترین مسئله که باید مورد توجه مسئولان پروژه قرار گیرد، انتظام‌بخشی ناظران است. وی افزود: ناظران باید به صورت مستمر از پروژه‌ها بازدید کنند و بر روند ساخت اشراف کامل داشته باشند و لازم است با ناظرینی که در محل حاضر نمی‌شوند و نسبت به پروژه ها بی‌تفاوتند برخورد جدی شود.

رجحانی یادآورشد: استحکام بنا، استفاده از مصالح مقاوم و توجه به هزینه‌‌های واقعی از جمله مواردی است که ناظران باید به طور جدی و کامل مورد توجه قرار دهند و موانع را گزارش کنند. وی بیان کرد: تسهیلات نهضت ملی مسکن از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار بگیرد و در حدی باشد که بخش مهمی از هزینه ها را تامین کند و اقساط هم به گونه ای تعیین شود که مردم توان پرداخت آن را داشته باشند.