انتقاداتی که پیوست پیشنهاد داشته باشد رفاه عمومی را به همراه خواهد داشت
انتقاداتی که پیوست پیشنهاد داشته باشد رفاه عمومی را به همراه خواهد داشت
معین نیوز_شهردار لنگرود در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک این روز به صاحبان قلم و فعالان عرصه ی خبری با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری شهر لنگرود در کنار نشر اقدامات و عملکردهای این مجموعه از انتقادات سازنده خبرنگاران نیز استقبال خواهد کرد گفت: انتقاداتی که در جهت سازندگی باشد و پیوست پیشنهاد داشته باشد می‌تواند ما را به غایت مدیریت شهری که آسایش و رفاه حال مردم است برساند.

وی که از ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ به عنوان شهردار لنگرود معارفه شده است در این راستا اظهار داشت: در طول ۸ ماهه ی فعالیتم در این شهر تمام تلاشم را نمودم تا آنچه در توان و علم شهری بنده بوده است انجام دهم و کاستی ها را با تشکیل کارگروه‌های مختلف جبران و اجرایی نمایم که در تمامی این مراحل اعضای محترم شورای اسلامی شهر به واقع همیشه همراه و حامی بنده بوده اند.

وی پیش‌بینی بودجه سال جاری را ۲۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تا به امروز ۱۰۵ میلیارد تومان از این بودجه محقق شده است. صادق پور یادآور شد: این بودجه در راستای تحقق برنامه‌های مختلف از جمله فرهنگی، عمرانی، ورزشی و مسائل سیاسی، اجتماعی که جزو وظایف شهرداری محسوب می شود بکار گرفته شده و می شود.وی افزود: حیطه ی وظایف شهرداری محدود نیست بلکه لازم است در تمامی حوزه‌ها صاحب ایده، فکر و عمل باشیم.

مدیر شهری لنگرود در کنار اقدامات متعدد انجام شده در این شهر ، از جمله شاخص ترین پروژه ها را آسفالت معابر به طول ۱۰۰۰ متر تا پایان سال ،پروژه بزرگ آزموده که سالها مردم از آن رنج می بردند، پروژه لوله گذاری آب‌های سطحی خیابان ۳۵ متری جاده چمخاله و جشنواره بزرگ فرهنگی تورنگ که ظرفیت استانی و ملی شدن را داراست عنوان نمود و یادآور شد: در حوزه فرهنگی برنامه های ارزشمند دیگری نیز در حال انجام است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.صادق پور همچنین به اقدامات ارزشمند درحوزه ی ورزشی و نیز احداث ۲ چمن مصنوعی در لنگرود اشاره نمود که یکی افتتاح و دیگری در هفته های آینده افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

شهردار لنگرود در پایان با اشاره به این نکته که عملکردها و اقدامات انجام شده باید بدون ریا به مردم انعکاس داده شود تا به وجود آورنده ی نشاط و امید در جامعه باشد گفت : امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در راه شهدا گام برداریم و خدمتگزاری شایسته برای مردم شریفمان باشیم.

در این نشست سیروس آقاجانیان رییس شوراو نیز اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با اشاره به جایگاه والای اصحاب رسانه در عرصه ی روشنگری و آگاهی بخشی ،روز خبرنگار را به فعالان عرصه ی خبر و رسانه تبریک گفتند.این نشست با تقدیر از خبرنگاران پایان یافت.