انگلیسی‌ها و تیمار سگ‌های ولگرد!
انگلیسی‌ها و تیمار سگ‌های ولگرد!
معین نیوز_یونس رنجکش/ویدیویی از تیمار سگ ولگردی در تهران توسط کارکنان سفارت انگلیس در پایتخت ایران در شبکه‌های اجتماعی رونمایی شد که جدای از اقدام در خور تحسین برای حس حیوان دوستی شاید عمیق دیدن آن چندان دور از اشکال نباشد.

ویدیویی از تیمار سگ ولگردی در تهران توسط کارکنان سفارت انگلیس در پایتخت ایران در شبکه‌های اجتماعی رونمایی شد که جدای از اقدام در خور تحسین برای حس حیوان دوستی شاید عمیق دیدن آن چندان دور از اشکال نباشد.

از زمانیکه پای انگلیسی ها در دوران صفویه با هدف توسعه تجاری و اقتصادی به ایران بازشد چند صد سالی می گذرد و در طول این سال ها بویژه از عصر قاجاریه به بعد دستان نوازشگر انگلیسی ها با طمع سلطه بر منابع ایران بر روی سر بسیاری از جمله اهل قدرت وابسته و چهره های شاخص کشیده شد و در بلایای مختلف هم تیمارگر انان بود.

این نوازشگری از جنس انگلیسی را با مروری بر تاریخ این کشور و نوع نگاه نوازش استعماری که داشته است بر روی سایر ملت ها و کشورهای جای جای جهان می توان دید و چه سهم پر رنگی در تیمارگری‌های خود از از کران تا کران واز شرق تا غرب بویژه خاورمیانه داشته است.

حالا وقتی پخش اینچنین فیلم هایی را از این جنس می بینیم حواسمان باید بسیار جمع باشد در نوع درمانگری انگلیسی و سهمی که بعدها بابت هزینه‌های این درمان باید پرداخت.

این سگ ولگرد هم حتما هزینه تیمار خویش را گران‌تر می‌پردازد !