اهالی روستای آقاگیر قزوین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند
اهالی روستای آقاگیر قزوین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند
معین نیوز_مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات اجرای شبکه توزیع آب و ساخت فونداسیون و استقرار مخزن پیش ساخته ۱۰۰ مترمکعبی روستای آقاگیر از توابع شهرستان البرز به اتمام رسید و با بهره برداری از آن اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

اهالی روستای آقاگیر قزوین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند به گزارش خبرنگار معین قزوین داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات اجرای شبکه توزیع آب و ساخت فونداسیون و استقرار مخزن پیش ساخته ۱۰۰ مترمکعبی روستای آقاگیر از توابع شهرستان البرز به اتمام رسید و با بهره برداری از آن اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است. وی اجرای پروژه مذکور را شامل دو و نیم کیلومتر شبکه توزیع، یک و نیم کیلومتر خط انتقال، بهسازی سه دهنه چشمه و اجرای فونداسیون و نیز نصب دو باب مخزن پیش ساخته ۵۰ مترمکعبی در مدت زمان دو سال برشمرد.

بیرنوندی در خاتمه بر ضرورت مدیریت مصرف آب از سوی اهالی تاکید و تصریح کرد: با اجرای این پروژه روستای مذکور تحت پوشش شرکت آبفا قرار گرفته و ۱۰۳ خانوار آن از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.