اهداف فرا ملی شهرداری بندر کیاشهر در عرصه ی ورزشهای ساحلی
اهداف فرا ملی شهرداری بندر کیاشهر در عرصه ی ورزشهای ساحلی
معین نیوز_ورزشهای ساحلی به جهت اینکه تنوع و ورزش را در کنار هم جمع کرده است از جذابیت خاصی میان ورزش دوستان برخوردار است.

در این میان اما نبود امکانات ورزشی در شهرهای ساحلی به منظور برگزاری آبرومندانه ی این مسابقات همواره چالش هایی را در عمل و اجرا ایجاد کرده است.

شهرداری کیاشهر باعلم به این معضل با افتتاح فاز اول مجموعه ورزشی ورزشهای ساحلی شهرداری بندر کیاشهر اهدافی همچون: ایجاد زیرساختهای ورزشی ورزشهای ساحلی در راستای برندسازی شهری و برنامهریزی برای برگزاری رویدادهای ورزشی کشوری و بینالمللی را دنبال می کند.

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی اظهار داشت: مجموعه ورزشی ورزشهای ساحلی توسط شهرداری بندر کیاشهر راهاندازی و ایجاد شده وفاز اول آن شامل سه زمین والیبال ساحلی است.

‎وی افزود: شهرداری بندر کیاشهر در طرح توسعه و فاز دوم این مجموعه ورزشی نیز درصدد ایجاد زمین فوتبال ساحلی و سایر ورزشهای ساحلی است.

‎شهردار بندر کیاشهر با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک شاهد برگزاری رویدادهای ورزشی کشوری دیگری هم در بندر کیاشهر خواهیم بود اضافه کرد: شهرداری بندر کیاشهر آمادگی لازم برای میزبانی رویدادهای بین المللی ساحلی را دارد و حتما برای کسب این میزبانیها تلاش و برنامهریزی میکند.

عاطفی در پایان بطور ویژه از همکاری هیات والیبال بندر کیاشهر در امر آمادهسازی زمین والیبال ساحلی، تقدیر و تشکر نمود.

عاطفی خاطر نشان کرد: شهر بندر کیاشهر پتانسیل خوبی در حوزه ساحل و استعدادهای ورزشی دارد که باید از آن استفاده کرد.

گفتنی است همزمان با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور، و با حضور مسئولان شهری و شهرستانی، مجموعه ورزشی ورزشهای ساحلی شهرداری بندر کیاشهر نیز افتتاح شد.