این انقلابی‌های بی‌خیال هم!
این انقلابی‌های بی‌خیال هم!
معین نیوز_یونس رنجکش/این روزها شکاف برخی مجلسیان و دولتیان گویا عمیق تر شده و در آستانه نزدیکی به رقابت های انتخابات مجلس دوازدهم و احساس دست بالایی دولتمردان راه دیگری می گشایند تا شاید به خالص تر شدن بهتر برسند!

این روزها شکاف برخی مجلسیان و دولتیان گویا عمیق تر شده و در آستانه نزدیکی به رقابت های انتخابات مجلس دوازدهم و احساس دست بالایی دولتمردان راه دیگری می گشایند تا شاید به خالص تر شدن بهتر برسند!

این شکاف و فاصله تاحدی است که در کنار رد صلاحیت برخی نمایندگان منتقد از سوی هیات های  اجرایی و واکنش ها یی که به همراه داشت حالا حتی در سفرهای دولتی ها به استان ها و حوزه های انتخابیه نمایندگان کسی این مجلسیان را تحویل نمی گیرد و بی خیال انان شده اند.

نمونه اخر بی توجهی به مجلسیان، سفر وزیر نیرو به گیلان و رشت بود که گویا بدون تعارف و خبر نمایندگان این استان رقم خورد و جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت را به واکنش واداشت.

او خطاب به وزیر  دولت رییسی نوشت : شنیده ایم به گیلان آمده اید!

کوچکی نژاد که چهار دوره با حمایت جریان اصولگرایی و بانیان وضع فعلی به کرسی نمایندگی تکیه زده است ، در ابن نامه گلایه کرده که این رفتار در طول ۱۶سال گذشته که نماینده بوده است مشاهده نشده و نوشت: ما عاشق عکس گرفتن با وزرا  و سوار بالگرد شدن نیستیم.

این نامه هر چند گلایه متعارفی است اما با نگاه عمیق تر نامتعارفی رفتار همراهان جبهه ای را به تصویر می کشد که حالا در دو  سوی خط خالص سازی تر قرار گرفته اند تا هرکدام در اینده ای نزدیک با چنگ زدن به قدرت بیشتر سهم بهتری از منابع و منافع را در دست گیرند!

دولت و مجلس ناکام از تحقق وعده ها به مردم که حالا در بن بست پاسخگویی و ارایه کارنامه به ملت قرار گرفته اند هر کدام می کوشند با باز کردن خط جدیدی از جریان منسوب به خویش این ناکامی ها را بر گردن دیگری انداخته تا با فرصت و شعار و وعده سازی دیگر جمعیت هواداران را به خود سوق دهند اما واقعیت انچه در نگاه مردم به ثبت رسبده این راه که می روند به ناکجا اباد است چون انچه کشته اند جز بی اعتمادی به انان نیست حالا هرچقدر بخواهند خالص سازی تر کنند!

  • نویسنده : یونس رنجکش