این سوتی‌پردازان نوستراداموسی!
این سوتی‌پردازان نوستراداموسی!
معین نیوز_ یونس رنجکش/انتشار ویدئویی از دیدار رییس جمهور با برخی از چهره‌هایی که گفته شده است، دانشمندان یک درصد برتر در علوم مختلف بودند، این روزها نقل شبکه ها و محافل اجتماعی شده است و واکنش‌هایی را به همراه دارد...

انتشار ویدئویی از دیدار رییس جمهور با برخی از چهره‌هایی که گفته شده است، دانشمندان یک درصد برتر در علوم مختلف بودند، این روزها نقل شبکه ها و محافل اجتماعی شده است و واکنش‌هایی را به همراه دارد.

در این دیدار به قولی نخبگانی، یکی از شرکت کنندگان از پایتون به عنوان نر افزاری سخن به میان می‌آورد که دارای شبکه جهانی است و می تواند کاربرد برای پیش بینی حوادث اینده داشته باشد و به اقای رییسی هم توصیه می کند تا در کشور از آن برای اتفاقات و پیش بینی‌های سیاسی ، نظامی ، اقتصادی و دیگر استفاده شود!

البته ایده این استاد از جماعت نخبگان مدعو در جلسه که بازتاب های مختلفی داشت و او هم از جنس همانهایی است که امروز با همین پیشنهادات و دست به فرمان شدن سکان هدایت کشور را در اختیار دارند و از همین نوع سوتی های نخبگانی هم می توان اینده و سرنوشت ملت را پیش بینی کرد!

این گروههای خاص نخبگانی سوتی پرداز که امروز با پیش بینی سازی و سوار بر منافع ملی پایشان به سرنوشت سازی کشور و ملت رسیده است با این دست معجزه سازی ها که پیشتر هزاره سومش را به خورد مردم داده بودند، حالا در این چند مدت توانسته‌اند از اقتصاد تا سیاست و فرهنگ و اجتماع را برای جامعه ایرانی با شیب تند آشفتگی متحول کنند و در ادامه هم نوسترا داموسانه درپی وردخوانی برای اینده‌ای چه بسا با شیب تندترند!