این پا‌جوش‌های پا‌چناری!
این پا‌جوش‌های پا‌چناری!
معین نیوز_یونس رنجکش/غلامعلی حداد عادل این چهره نام آشنای منصوب به اصولگرایان در گفت و گو با رسانه ها پرده از رازی برداشت که شنیدنی بود...

غلامعلی حداد عادل این چهره نام آشنای منصوب به اصولگرایان در گفت و گو با رسانه ها پرده از رازی برداشت که شنیدنی بود.

در ویدئوی منتشر شده از او در پاسخ به اختلاف بین گروههای سیاسی و وجود تعداد لیست های انتخاباتی اظهار داشت کنار یک چنار بلند پاجوش هایی هم در می آید و این طبیعی است!

این سخن چنان بازتاب داشت که واکنش های افراد همسو با این جریان سیاسی حاکم بر سرنوشت کشور و ملت را هم در برداشت تا جایی که بسیاری با عنوان پدر خواندگی به او اعلام کردند که ما پاجوش ها پاسوز شما ها شده ایم!

آنچه او گفت و شنید شاید به ظاهر پاسخی برای یک سوال باشد اما با دقت در مثالی که زده شد واقعیت های بسیاری را می توان در سپهر سیاست کشور جستجو کرد.

با این مثال و ماهیت درخت چنار به انچه می رسیم بی ثمر بودن این حجم از کاردکرد های سیاسی آدم هایی است که این سال ها با عناوین متنوع وقت ملت و کشور را گرفته اند و در نهایت هیچ فایده ای برای تداوم حرکت های اصلاحی و حکمرانی توسعه ای در کشور نداشته اند و تنها با متصل شدن به منابع قدرت و کسب منفعت موجب ضربه به منافع ملی شدند.

هرچند آقای حداد در این گفت و گو پاجوش هارا موقتی و محکوم به فراموشی دانست اما همین پاجوش ها سال ها است که بد جوری به سرنوشت کشور جوش خورده اند و به بی ثمری چنارها هرچند تنومند و قد کشیده از منافع ملی افزوده اند.

با آنچه در ابن روزهای پیشا انتخابات مجلس دوازدهم در فضای سیاسی دیده شد بیش از همه کلید تغییری بود که پای پاجوش ها نوشته شد و حالا باید دید این چنارها پاسوز پاجوش ها خواهند شد یا فصل تغییر نیست؟