بانوان هیراد با پیروزی برابر تام اصفهان به رده دوم جدول رسیدند
بانوان هیراد با پیروزی برابر تام اصفهان به رده دوم جدول رسیدند
معین نیوز_تیم فوتبال بانوان هیراد رشت، با پیروزی در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، در رده دوم ایستاد.

به گزارش خط اول ورزشی، تیم های فوتبال بانوان هیراد رشت و تام اصفهان پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با تک گل مریم جمشیدی در دقیقه ۳۰، یک بر صفر حریف خود را شکست داد و با شش امتیاز از سه بازی در رده دوم جدول رده بندی ایستادند.

قضاوت این دیدار را که زیر بارش باران انجام شد، الهه سینکایی با کمک های زهرا زمرودی و سیمین گوهری برعهده داشتند و ستاره نصری نیز، به عنوان داور چهارم در این بازی حضور یافت.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت از سه بازی خود در رقابت های لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور، ۲ پیروزی و یک شکست کسب کرده و یکی از شانس‌های صعود به رقابت های لیگ برتر بانوان کشور بشمار می‌رود.

در مسابقات فصل جاری فوتبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان حضور دارند که به صورت تک بازی و در ۹ هفته با هم به رقابت می‌پردازند.

در هفته چهارم این رقابتها، بانوان هیراد پنجشنبه هفته آینده ۳۰ آذر ماه در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف تیم ته جدولی شهرداری این شهر می روند