بانوان هیراد به دنبال قهرمانی
بانوان هیراد به دنبال قهرمانی
معین نیوز_تمرینات تیم فوتبال بانوان هیراد جهت حضوری پرقدرت در لیگ دسته اول کشور در رشت در حال پیگیری است.

این خبر را سید اصغر هاشمی مالک و موسس باشگاه هیراد رشت به خبرنگار  خط اول ورزشی داد و گفت: پیرو گسترش فعالیت های مجموعه گردشگری هیراد، نیاز بود به مسئولیت های اجتماعی که گردن ماست نیز توجه کنیم، از همین رو بعد از اینکه یکی دو سال از تیم فوتبال بانوان رشت حمایت مالی کردم، وقتی موفقیت ها و انگیزه دختران جوان فوتبالیست و فوتبالدوست را دیدم تصمیم گرفتم، حال که تیم به مراحل بالاتر صعود کرده، با ثبت یک باشگاه فرهنگی ورزشی، نظم خاصی به این فعالیت ها دهم.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان چندی پیش باشگاه هیراد گستر رشت به ثبت رسید و بناست به زودی اولین مسابقه رسمی خود را در لیگ دسته اول کشور انجام دهد.

تیم فوتبال دختران رشت بعد از اینکه با حمایت های مالی مجموعه هیراد، در لیگ برتر گیلان قهرمان شد، تابستان جاری در لیگ دسته دوم کشور نیز خوش درخشید و توانست در هر دو مرحله این بازی ها بدون شکست قهرمان شود و به لیگ دسته اول کشور راه یابد.

سرمربیگری این تیم نیز برعهده نسترن زیبایی بازیکن سابق تیم شهرداری رشت است که سابقه بازی کردن در تیم های شهرداری دزفول و سپیدار قائمشهر را نیز دارد و امروز در کسوت مربیگری بسیار امیدوار است با حمایت های مجموعه هیراد و البته تلاش بازیکنان خوبی که جذب کرده است به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد.

گفتنی است، لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با شرکت نه تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمى بوشهر، وارش نوشهر،  پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم ب شهرداری سیرجان، از ۹ آذر ماه و به صورت تک رفت و در ۹ هفته برگزار شود.

در هفته اول این رقابت‌ها قرار است جمعه نهم آذر ماه تیم هیراد رشت در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان شاهو کامیاران باشد.

این بازی راس ساعت سیزده آغاز می‌شود و تماشای آن برای بانوان گیلانی رایگان است.