برای حرکت در راه حاج قاسم باید مرد میدان و خدمت به مردم بود
برای حرکت در راه حاج قاسم باید مرد میدان و خدمت به مردم بود
معین نیوز_استاندار گیلان گفت: برای حرکت در راه حاج قاسم باید مرد میدان و خدمت به مردم باشیم و با جان و دل برای رضای خدا و مردم و در این مسیر حرکت کنیم.

اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد عتبات عالیات گیلان در رشت ولایت پذیری را از ویژگی های سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: شاید کسی تصور نمی کرد شهید سردار سلیمانی به این نحو به شهادت برسد اما نحوه شهادتش خواست خودش بود و ایشان عاشق بود و به معشوقش رسید.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی همچون شهادت امام حسین (ع)  بود تا مظلومیت اسلام رونمایی شود و  به محبوبیت ایشان پس از شهادت بیشتر از حیات افزوده شد و شهادتش تاثیر زیادی بر جهانیان و جوانان داشت.

استاندار گیلان ادامه داد: مسیر همان مسیر است و مشعل دار و پرچمدار این مسیر ولایت است؛ حاچ قاسم پروانه وار دور ولایت می گشت و انرژی می گرفت.

عباسی افزود: برای حرکت در راه حاج قاسم باید مرد میدان و خدمت به مردم باشیم و با جان و دل برای رضای خدا و مردم و در این مسیر حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: اگر این مسیر نورانی را هموار و حفظ کنیم، دیگران هم می توانند آن را ادامه بدهند و همانند آنست که نشانه هایی را در این مسیر قرار دهیم تا گمراه نشویم.

استاندار گیلان با بیان اینکه یا حسین  گفتن ها به ما عزت می دهد، اظهار داشت: ائمه به ما عزت و ابرو دادند و باید ما این عزتمندی را حفظ کنیم.

وی یاداور شد: امروز شاهد هستیم دست ناپاک دشمنان از حرم مطهر قطع می شود و این از ثمره تلاش های حاج قاسم  و حاج قاسم هاست که  اجازه چنین امری را به دشمنان ندادند.

استاندار گیلان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)  اظهار داشت: زنان محجبه ما امروز از حضرت فاطمه (س) الگو می گیرند و  ما وظیفه خطیری برای حرکت در مسیر ائمه داریم و انتظارات حاج قاسم را براورده خواهیم کرد.