برای صیانت از آرای مردم هیچگونه سهل‌انگاری را نمی‌پذیریم
برای صیانت از آرای مردم هیچگونه سهل‌انگاری را نمی‌پذیریم
معین نیوز_استاندار گیلان بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، امن ، سالم و شکوهمند تاکید کرد و گفت: در صیانت از آرای مردم هیچگونه سهل‌انگاری پذیرفته نیست.

ارسلان زارع عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان انتخابات را مظهر اراده و نمایش اقتدار ملی در عرصه های داخلی و بین المللی عنوان کرد و افزود: البته باید سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی ها متناسب با شرایط کرونایی باشد و پیش بینی های لازم برای آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های ستاد انتخابات براساس اولویت‌ها اظهار داشت: مجموعه ارکان دولت در تلاش هستند تا شرایط بهداشتی حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها را برای انتخابات فراهم کنند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: برای حراست و صیانت از آرای مردم به هیچ عنوان خدشه ، مماشات و سهل انگاری نمی پذیریم و همگان اعم از مدیران و مردم باید مر قانون را رعایت و به انصاف و عدالت عمل کنند.

زارع رای مردم را حق الناس خواند و بر بی طرفی تمامی ارکان دولتی در انتخابات تاکید کرد و افزود:حق الناس گذشتنی نیست ؛ ضمن آنکه نباید از امکانات دولتی و وقت و زمان دولتی به نفع یا علیه کاندیداها استفاده شود.

وی متذکر شد: بسیاری از بدخواهان مردم، امیدشان برای حضور حداقلی و مشارکت آنان در انتخابات است که با مشارکت حداکثری نباید اجازه دهیم دشمنان به آرزوی دیرینه خود برسند.

استاندار گیلان یکی از نمونه های مشارکت مردم را در همراهی آنها برای پیشبرد پروژه های بزرگ در کشور و استان ذکر و بیان کرد: با وجود تشدید تحریم ها طی سه سال گذشته کارهای بزرگی  در حوزه های اقتصادی با پشتیبانی دولت با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده و فعالیت‌های ارزشمندی نتیجه داده است .

زارع همچنین با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده گردشگری در منطقه حیران شهرستان آستارا که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح شد، گفت: این پروژه یکی از نمونه‌های همکاری دولت با بخش خصوصی بود.

استاندار گیلان گفت:  برای تحقق شعار سال گردشگری می‌تواند بسیار اثر گذار باشد و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند جایگاه ایران را ارتقا دهند.