برخی باشگاه‌ها با افزایش قیمت بازیکنان دیگر باشگاهها را در حفظ بازیکن دچار مشکل کرده‌اند
برخی باشگاه‌ها با افزایش قیمت بازیکنان دیگر باشگاهها را در حفظ بازیکن دچار مشکل کرده‌اند
عضو هیات مدیره باشگاه خصوصی فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: برخی باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات قیمت بازیکنان را چند برابر کرده‌اند که با پیشنهادات نجومی دیگر باشگاه‌ها را در حفظ بازیکن خود دچار مشکل نموده‌اند.

به گزارش روز سه‌شنبه باشگاه فوتبال شهر خودرو خراسان، مقصود خدایی که تیمش با کسب جایگاه ششمی، نوزدهمین لیگ برتر فوتبال را به پایان رسانده در گرماگرم نقل و انتقالات بازیکنان افزود: شرایط حاکم بر نقل و انتقالات بازیکنان به گونه‌ای شده که باشگاه‌های خصوصی یک طرفه مغلوب شده و محو ریخت و پاش برخی باشگاه‌های فوتبال شده‌اند.

وی با اشاره به ارقام کنونی مطرح شده از سوی بازیکنان لیگ ‌برتری ادامه داد: به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه، فشار بسیار بر اقتصاد کشور تحمیل شده و این موضوع در باشگاهداری این رشته پرهزینه نیز حاکم شده است اما نمی‌دانیم چرا این شرایط سخت را فقط باید باشگاه‌های خصوصی لمس کنند.

خدایی گفت: فوتبال با توجه به جنبه‌های اجتماعی آن باید همواره رونق داشته باشد اما جدال نابرابر میان باشگاه‌های خصوصی و دولتی باعث شده باشگاههای خصوصی متضرر ‌شوند.

وی با اشاره به نیاز ورود نهادهای نظارتی به این مشکل افزود: نهادهای نظارتی چه زمانی می‌خواهند به این موضوع ورود کنند؟

عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو با اشاره به ممنوعیت ورود افراد خارجی به لیگ برتر نیز ادامه داد: امیدوارم با تمام فشاری که با این تصمیم به باشگاه‌ها وارد شده و بر افزایش قیمت بازیکنان داخلی هم اثرگذاشته، ناگهان این تصمیم را به نفع چند باشگاه خاص تغییر ندهند که باز اوضاع از این هم بدتر خواهد شد هر چند که زمزمه‌های آن از الان شنیده می‌شود.

وی گفت: باشگاه شهرخودرو خراسان با کسب یک عنوان چهارمی و سهمیه آسیا و یک عنوان ششمی به عنوان نماینده خراسان بزرگ تاکنون عملکرد مناسبی داشته و به دنبال این است که در برنامه بلند مدت خود افتخارات بیشتری را به هواداران لایق استان هدیه کند.

با پایان یافتن نوزدهمین لیگ برتر فوتبال کشور، تیم شهرخودرو با تغییر کادر مربیگری علاوه بر لیگ بیستم، خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. جذب پنج بازیکن جدید و انتخاب سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید در این راستا صورت گرفته است.

در این چارچوب شهرخودرو روزهای ۲۴، ۲۷ و ۳۰ شهریور ماه جاری و دوم مهر ماه به صورت متمرکز در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف حریفان خارجی خود خواهد رفت.