بسیج در تمامی عرصه‌های سازندگی و امید آفرینی پای کار بوده است
بسیج در تمامی عرصه‌های سازندگی و امید آفرینی پای کار بوده است
معین نیوز_در نظام و انقلاب اسلامی ما همواره مدیون و بدهکار بسیج بوده‌ایم چرا که در تمامی عرصه‌ها بدون چشم داشت حاضر بوده است ؛ در ۸ سال دفاع مقدس، در فتنه‌ها و اغتشاشات، در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی و حتی در سال‌های سخت و طاقت فرسای کرونا با حضورش در حوزه درمان امید آفرینی را در جامعه تزریق کرد.

این ویژگی ها را  سرهنگ مهرزاد فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان نمود و تصریح کرد : بسبج همان شجره طیبه‌ای است که رهبر معظم ما فرمودند که هرچه از آن برداشت کنید پایانی ندارد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج با شعار «بسیج امید ملت ایران »اظهار داشت بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص در طول این هفته با محوریت محلات به ویژه مساجد به اجرا در خواهد آمد.

بیعت با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، رژه خودرویی و اقتدار بسیج، رزمایش سراسری گروه‌های جهادی ، توزیع ۶۰۰۰ بسته لوازم تحریر، برگزاری یادواره‌های شاخص از جمله یادواره شهدای کیا کلایه، گشت‌های رضویون با هدف کمک رسانی بسیجیان در کنار مجموعه‌های نیروی انتظامی، میزهای خدمت ، همایش بزرگ دختران حاج قاسم با تقدیر از دختران و بانوان رویدادساز، افتتاح پروژه‌های مختلف به ویژه مسکن محرومین، اهدای جهیزیه به نو عروسان، همایش افسران جنگ نرم و برگزاری همایش اقتدار بسیج در ۵ آذر از جمله برنامه‌هایی بود که فرمانده سپاه ناحیه لنگرود به آن اشاره داشت .

وی برگزاری شب شعر، نشست‌های بصیرتی، خاطره گویی، مسابقات نقاشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، گلباران مزار شهدا و …را نیز از جمله دیگر برنامه‌های جانبی در این هفته برشمرد.

سرهنگ مهرزاد همچنین  به  برگزاری یادواره‌های شهدای خانگی به عنوان یک حرکت ابتکاری در سال جاری اشاره نمود که ۱۵ خانواده شهید را شامل خواهد شد.

وی به جهت اهمیت جنگ شناختی به ویژه برای جوانان بیشترین برنامه‌ها را به سمت و سوی این قشر دانست که با مشارکت بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در سطح محلات به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در این نشست به واقعه بزرگ روز دنیا نوار غزه و مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین اشاره نمود که با جهاد و مقاومت خود جهان را بیدار کردند و این واقعه نشان داد آنانی که در دوران اغتشاشات شعار حمایت از زنان و آزادی سر می‌دادند امروز چه چهره منفور و خوی وحشی‌گری و درنده خویی دارند که تنها چیزی که در قاموس آنان جایگاهی ندارد حرمت و جایگاه زن و مادر است.

وی قلم خبرنگاران را در برهه کنونی امروز قلمی جهادی دانست که می‌تواند با روایتگری درست به ویژه روایت اول بودن در مقابل امپراتوری رسانه‌ای جهان که جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند قرار بگیرد و نقش خود را در این جهاد عظیم طبیعی به درستی ایفا نماید.