بندر کیاشهر از شهرداریهای پیشرو در مقابله با بارشهای فصلی
بندر کیاشهر از شهرداریهای پیشرو در مقابله با بارشهای فصلی
معین نیوز_استانهای شمالی همواره در معرض بارانهای شدید فصلی قرار دارند. بارانهایی که همانقدر که نعمتند، می توانند مخرب باشند اگر مدیریت نشوند.

در این میان شهرداریها همواره در خط مقدم رفع معضلات آبگرفتگی شهری قرار دارند. شهرداری بندر کیاشهر اما از جمله شهرداریهای است که با تمام پرسنل خود در بارانهای اخیر پای کار امده است تا انجا که دکتر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در بازدیدی که به همراه فرماندار و شهردا بندرکیاشهر ازکانال خیابان آدینه، کوچه شهید پهلوانی و مرداب شهر بندرکیاشهر داشت، ضمن تقدیر از تلاش های دکتر_سلیمانی شهردار بندرکیاشهر و مجموعه شهرداری، روند رو به جلو پروژه های عمرانی در رفع مشکلات شهروندان در زمان بحران را قابل قبول توصیف کرد.

این در حالیست که به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کیاشهر، در روزهای گذشته این شهر بیشترین بارشها را نسبت به شهرهای همجوار دارا بوده و با توجه به افزایش روان آبها و مشکلات زیرساخت فرسوده در چندسال اخیر؛ با دستور موکد عبدالرضا_سلیمانی شهردار بندرکیاشهر و بازدیدهای مستمر و شبانه روزی وی و بسیج تمامی نیروها و امکانات جهت کمک به شهروندان ؛ پرسنل خدمات شهری و بخشهای مختلف شهرداری و ستاد مدیریت بحران شهرداری با تلاش شبانه روزی اقدام به رفع آبگرفتگی و مهار و دفع آبهای سطحی در اقصی نقاط سطح شهر نمودند.

برنامه ریزی کارشناسی،همت مجموعه ی شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر موجب گردید تمام مسیر هایی که پیش از این تردد در آنها با مشکل روبرو بود با رفع موانع و اصلاح مسیر آبراه مشکلات شهروندان مرتفع گردیده و این شهر با مشکل آبگرفتگی مواجه نشود.

روندی که با پیگیریهای شبانه روزی همچنان ادامه دارد.