بهره برداری از ۵ طرح عمرانی عام منفعه شهرداری تالش در هفته دولت
بهره برداری از ۵ طرح عمرانی عام منفعه شهرداری تالش در هفته دولت
معین نیوز_سرپرست شهرداری تالش گفت پنج طرح عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر حدود ۱۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

مهران نجاتی در گفتگو با خبرنگار معین اظهار کرد: پروژه آسفالت خیابان های کشاورز، شاهین، چکاوک ۲،خیابان بسیج، شهید مهر قربانی، انشعابات شهید افرازی، پاسداران و خیابان قائم مقام فراهانی به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان از جمله طرح های عمرانی و مورد بهره برداری در هفته دولت بود که افتتاح گردید.

سرپرست شهرداری تالش با بیان اینکه اجرای جدول سطح شهر در بلوار تالشان، بلوار شهید سردار سلیمانی به طول ۴٠٠متر با اعتباری بالغ بر ۴٠٠میلیون تومان از دیگر پروژه ها مورد افتتاح در این ایام بود گفت: اجرای کانیوو و کانال سطح شهر در خیابان قدس ، کوچه باوند و خیابان جعفر طیار و کوچه فرهنگیان ۲ به متراژ ۳۵٠متر با هزینه ۴٠٠میلیون تومان از جمله دیگر پروژه ها است.

وی با تاکید بر لزوم تامین درآمدهای پایدار این نهاد خدماتی گفت : در همین راستا ساختمانی که از چندین سال قبل به صورت مخروبه در میدان اصلی شهر ،منظر شهری نامناسبی داشته و به محل تجمع معتادان تبدیل شده بود ،با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بازسازی و محوطه بیرونی آن نیز زیباسازی گردیده و به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

سرپرست شهرداری تالش برضرورت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای ایجاد شور نشاط در جوانان در راستای اهداف شهرداری تاکید کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی خیابان خیام که بعد از گذشت چندین سال تخریب شده و غیر قابل استفاده گردیده بود، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان احیا و با خریداری و نصب چمن و بهسازی محیطی آن، در روزهای آتی در اختیار شهروندان وجوانان فهیم شهر تالش قرار میگیرد.