تارتار: رقابت ما با تیم‌های مدعی است
تارتار: رقابت ما با تیم‌های مدعی است
معین نیوز_سرمربی ملوان می‌گوید بازیکنان این تیم به بازی در جو سنگین عادت دارند و در بازی با نساجی مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

به گزارش معین نیوز به نقل از ورزش سه، ملوان در اولین دیدار خود پس از تعطیلات در ورزشگاه شهید وطنی برابر نساجی قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار پیش از این دیدار اظهار داشت: بازی سختی است. بازی با نساجی طبیعتا با توجه به جوی که در ورزشگاه وجود دارد، کار را برای ما سخت می‌کند. یک تیم برای فرار از سقوط می‌جنگد و تیم ما هم برای رقابت با تیم‌های بالای جدول تلاش می‌کند. کار برای هر دو تیم سخت است.

او با اشاره به جو ورزشگاه شهید وطنی گفت: خوشبختانه تیم ما تجربه بازی در جو سنگین را دارد. ما همیشه در ورزشگاه خودمان با جو سنگین بازی می‌کنیم و بچه‌هایمان به این جو عادت دارند.

تارتار در خصوص شرایط نساجی نیز عنوان کرد: نساجی تیم خوبی است. علی‌رغم اینکه امسال نتایج خوبی را به دست نیاورده، ولی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. بازی‌های گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم، ولی دوست داریم رقابت با تیم‌های بالای جدول را ادامه بدهیم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: با تمام وجود بازی می‌کنیم و ضمن احترام به تیم نساجی و هواداران خوب‌شان برای سه امتیاز وارد بازی می‌شویم‌. هر دو تیم از تیم‌های ریشه‌دار هستند و دربی شمال همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد.