ترافیک ناکارآمدی!
ترافیک ناکارآمدی!
معین نیوز_یونس رنجکش/گاهی تعطیلات جلوه آشکاری از تعطیلی مدیریت در این کشور است متاسفانه با این  دست فرمانی که دولتمردان می رانند امید هیچ تغییری به سمت اتفاقات اساسی در این مسیر ناکارآمدی نیست...

گاهی تعطیلات جلوه آشکاری از تعطیلی مدیریت در این کشور است متاسفانه با این  دست فرمانی که دولتمردان می رانند امید هیچ تغییری به سمت اتفاقات اساسی در این مسیر ناکارآمدی نیست.

بهترین نمونه در رونمایی از این مدیریت ناکارامد صف‌های طولانی ترافیک ها در  بسیاری از مناطق کشور بویژه ورودی  استان گیلان در رودبار بود که اخبار منتشره از رسانه ها و شاهدان عینی نشان از ترافیک‌های چند کیلومتری از حضور خودرو ها در کف آزادراه می داد.

جدای از سرگردانی مردم خسته از اتفاقات و روحیه اجتماعی و فضای سرد اقتصادی که این تعطیلات فرصتی برای تغییر حال و هوا و تولید نشاط اجتماعی است، گرفتن کاسه چه کنم چه کنم مدیران از بالا تا پایین نشان می دهد که نداشتن تدبیر و برنامه‌ریزی برای اتفاق‌های اینگونه که در پای هر تعطیلی قابل پیش بینی است، فصل مشترک مدیرانی  است که پشت ترافیک سنگین  خودرویی و سرگردانی ملت، ناکارآمدی خود و همراهان را به تصویر می کشانند!

در چنین شرایطی که تجربه سال‌های متمادی و همچنین مشکلات محلی در آماده نبودن و عدم توان متولیان در تکمیل زیر ساخت ها و امکانات رفاهی پیش روی مدیران بوده است آیا نباید سناریوهای مختلفی را طراحی و با طرح ایده های مخنلف زمینه عبور و مرور این مردم خسته از ناملایمات را تسریع می کردند؟

کنار هم قرار دادن اینگونه رخدادها نشان از ناکارامدی افرادی است که بدون هیچ پشتوانه دانش و تجربه و مهارت مدیریتی تنها با نشستن پشت فرمان مدیریتی جامعه را به سمت دره مشکلات می رانند.

براستی تا کی باید هزینه این ناکارآمدی ها را ملت از عمر و ثروت شخصی و منابع و منافع ملی بپردازد.

حکمرانی فقط شعار و انداختن مشکلات بر گردن گذشتگان با طرح  بانیان امروز و فردا نیست.

فرمان حکمرانی را خوب بچرخانید تا مردم در رفاه باشند و در اتوبان یکطرفه ترافیک ناکارآمدی تلف نشوند!

  • نویسنده : یونس رنجکش