تقدیر از کارگران شهرداری لنگرود با اجرای ویژه برنامه‌ی بزرگداشت این روز در تالار قصر این شهر
تقدیر از کارگران شهرداری لنگرود با اجرای ویژه برنامه‌ی بزرگداشت این روز در تالار قصر این شهر
معین نیوز_شاید اگر تنها یک روز کسی چهره‌ی شهرمان را از آلودگی ها پیرایش نکند آن روز درک زحمات گاه مغفول مانده‌ی کارگران شهرمان بیشتر برایمان ملموس شود.زحمتکشان تمامی عرصه‌های کار و تلاش کشورمان که سهم عظیمی از آن را کارگران خدوم شهرداری ایفا می کنند.

در این راستا و به مناسبت تقدیر از این تلاشگران ،همزمان با روز جهانی کارگر، مراسم جشنی با حضور دکتر صادق پور “شهردار”، اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران شاغل در شهرداری لنگرود در تالار قصر برگزار شد.

به نقل از معین نیوز به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در این جشن که خانواده های کارگران نیز حضور داشتند، هنرمندان مطرح صدا و سیما به اجرای نمایش و استندآپ کمدی پرداختند.

تقدیر از کارگران زحمتکش شهرداری و میزبانی از حاضرین به صرف شام از بخشهای پایانی این برنامه بود.

گفتنی است در مراسم روز کارگر سال جاری نیز که با حضور دکتر صادق صادق پور “شهردار لنگرود” ، امام جمعه شهر، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اتاق اصناف لنگرود برگزار شده بود ، تعدادی از کارگران نمونه شهرداری لنگرود نیز در کنار سایر کارگران نمونه سازمان و نهادها مورد تقدیر قرار گرفته بودند.