«تلاش شبانه‌روزی» و «شفاف سازی عملکرد» قول شهردار جوان لنگرود به مردم این شهر
«تلاش شبانه‌روزی» و «شفاف سازی عملکرد» قول شهردار جوان لنگرود به مردم این شهر
معین نیوز_۶ پروژه ی عام المنفعه شهرداری لنگرود در پنجمین روز از دهه فجر سال جاری در حالی به افتتاح رسید که کمی بیش از دو ماه از حضور دکتر صادق پور در مسند شهرداری می گذرد .

شهرداری که امید می رود به مدد تخصص و اراده‌ای که در وی سراغ میرود و حمایت شورای اسلامی ، شهر لنگرود بتواند در ماه‌های آتی شاهد تغییر و تحولات رو به رشد و ارزنده‌ای باشد آنگونه که وی در افتتاح پروژه‌های شهرداری لنگرود در دهه فجر سال جاری نیز قول « تلاش شبانه روزی» و «شفاف بودن عملکرد» را به مردم شهر لنگرود داده است و تحقق بودجه ۳۵ میلیارد تومانی در دو ماه ورود وی به شهرداری شاید بتواند حرکت آغازین در مسیر اثبات این وعده باشد.

وی ایام دهه فجر را تلنگری برای یادآوری به مسئولان برای ارائه عملکرد بهتر و بیشتر خود به مردم دانست و اظهار داشت: این ایام نشانه ای است که یادمان بیاید که باید محکمتر به سمت توسعه و رفاه حال مردم قدم برداریم و شهدا و خدای شهدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

وی بودجه پیش بینی شده در اسفند سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر لنگرود برای سال ۱۴۰۱ را حدود ۱۸۰ میلیارد تومان دانست و تصریح نمود : از این عدد ۱۰۲ میلیارد تومان آن اختصاص به پروژه‌های عمرانی داشته است که تا آبان ماه سال جاری ۷۰ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرد و در دو ماه اخیر نیز که بنده در شهرداری حضور داشتم ۳۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

صادق پور در ادامه رقم هزینه شده به منظور بهره برداری از پروژه های عام المنفعه شهرداری لنگرود در دهه ی فجر سال جاری را نه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان نمود و افزود: پروژه‌های حاضر که در حال افتتاح آن هستیم پروژه دیوار سازی رودخانه مسیر درویشانبر به منظور حفاظت و نگهداری معابر و برای نظم بخشیدن به رودخانه و منطقه است که این پروژه در دو فاز بوده که در فاز اول در سال گذشته با ۵۰ متر طول و با عددی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان محقق شد و در سال جاری نیز با حدود ۶۵ متر طول و عددی معادل ۴ میلیارد تومان تحقق یافته و آماده بهره‌برداری است.

وی دیگر پروژه های قابل افتتاح این ایام را شامل:بتن ریزی کوچه‌ها به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع، لوله‌گذاری کوچه‌ها در راستای جمع آوری و دفع آب‌های سطحی به متراژ ۷۰۰ مترطول، لایروبی کانال کیاکلایه به سمت دریاسر به متراژ ۱۰۰۰ متر طول، پیاده روسازی مسیر جنب بیمارستان امینی به سمت چهارراه طالقانی و ورودی دانشگاه پیام نور به متراژ ۷۰۰ متر مربع و آسفالت کوچه‌ها به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع عنوان نمود که افتتاح آنها بصورت متمرکز در درویشانبر برگزار شده است.

شهردار لنگرود در این راستا از تمامی پرسنل و کارشناسان خدوم شهرداری، تلاش‌های آقای طالبی که سرپرستی شهرداری را عهده دار بودند و حمایت‌های مجموعه شورای اسلامی شهر لنگرود تشکر نمود و خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در دو ماه حضور بنده نهایت حمایت را داشته اند و جا دارد تشکر ویژه از این عزیزان همراه و متفق داشته باشم.

وی از فرماندار شهرستان نیز به جهت جذب منابع استانی و ملی تشکر نمود و افزود: ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع ملی به منظور اجرای پروژه ملی منطقه مادیان گوابر که از اولویت‌های دولت و مجموعه مدیریت شهرسازی است دریافت شده است که در بحث مدیریت پسماند هم استفاده شد و با قولی که پیمانکار به ما داده است تا پایان سال ۱۴۰۲ سوله دوم نیز که سوله تخمیر است به پایان خواهد رسید که امیدواریم این قول به یاری خداوند محقق شود. صادق پور با بیان اینکه در مسیر شفاف‌سازی انشاالله در هر فصل بیلان و عملکرد شهرداری را به مردم فهیم شهر لنگرود ارائه خواهیم داد گفت: انشاالله با اتفاق و همدلی بتوانیم در مسیر توسعه و آبادانی این شهر بیش از پیش قدم برداریم تا شهروندانمان به آسایش نسبی که حقشان است دست یابند.

دکتر جلالی فرماندار لنگرود نیز در ادامه ضمن خدا قوت به مجموعه شورا و شهرداری شهر لنگرود پروژه‌های افتتاح شده از دهه فجر سال گذشته تا امسال در شهرستان را قریب ۳۵۵ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: این در کنار میلیاردها تومان پروژه هایی است که در حال اجراست . وی یادآور شد:اعتبارات ارزنده‌ای در حوزه اشتغال و محرومیت زدایی نیز در حال انجام است که قابل توجه است .فرماندار لنگرود پروژه های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری را نزدیک به ۱۶۱ میلیارد تومان عنوان نمود .وی ضمن تشکر از پروژه های قابل افتتاح در حوزه مدیریت شهری لنگرود اظهار امیدواری کرد که با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جوان و پرتلاش این شهر در آینده شاهد رونق پروژه های عمرانی در این شهر باشیم.

وی همچنین بحث آسفالت را جزو مطالبات مردم دانست و خاطرنشان کرد: انشاالله با میزان قیری که اخیراً تامین اعتبار شده است به زودی در شهر لنگرود شاهد تحولات خوب و ارزنده ای باشیم تا جوابگوی برخی از انتظارات مردم باشد. جلالی چند پروژه مهم در حال انجام شهرستان را نیز شامل: تکمیل فاز سوم رینگ دور شهر، بحث مرتفع نمودن معضل آب شرب شهرستان و تقویت آن به منظور رفع معضل روستاهای چاف و چمخاله در ایام تابستان و تعطیلات، بیمارستان شهید املاکی کومله، احداث بندر بزرگ چمخاله و تکمیل کنارگذر شهر لنگرود به منظور رفع معضلات ترافیکی عنوان نمود .وی ضمن درخواست از دست‌اندرکاران بحث تفکیک زباله در زمینه ی چاره اندیشی و اتخاذ برنامه های کارآمد در این حوزه، همچنین از اهالی منطقه نیز خواست تا نهایت اهتمام خود را در بحث نظافت محیط زیست و جلوگیری از زشت شدن چهره رودخانه تاریخی شهر لنگرود داشته باشند .و در پایان اظهار امیدواری نمود که با تلاش مضاعف مسئولین و همکاری متقابل مردم شاهد رشد و توسعه ی ارزنده در سطح شهرستان باشیم.