تلاش های مجاهدانه معلمان مایه سربلندی است
تلاش های مجاهدانه معلمان مایه سربلندی است
معین نیوز_استاندار گیلان گفت: تلاش های مجاهدانه معلمان در ارایه آموزش به دانش آموزان در شرایط کرونا مایه مباهات و سربلندی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز پنجشنبه در روز پنجشنبه در دیدار معلمان منتخب گیلان در استانداری اظهار داشت: از همه تلاش ها و جهد فرهنگیان استان برای آموزش دانش آموزان به ویژه در سال گذشته و در سال تحصیلی جاری ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ قدردانی می کنم.

وی با اشاره به چالش، آسیب و دشورای های ناشی از بیماری کووید ۱۹ و اینکه با شیوع ویروس کرونا همه بخش ها از جمله آموزش و پرورش تحت تاثیر قرار گرفت، اضافه کرد: پیش بینی چنین حادثه ای برای کسی از قبل متصور نبود اما با تلاش های مجاهدانه هرگز آموزش تعطیل نشد.

استاندار گیلان بیان داشت: اوقاتی را که معلمان، فرهنگیان و مدیران برای پیشگیری از آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت در هنگام شیوع کرونا و در زمان کنونی و پایان سال تحصیلی انجام می دهند، بیشتر از سنوات گذشته قبل از وقوع بیماری است.

وی خاطر نشان کرد: از این بابت فرهنگیان فهیم و آگاه نه تنها در انجام وظایف خطیر خود بلکه در آگاهی بخشی عمومی در فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار بودند.

این مراسم با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.