تمام ایرانم می‌گرید!
تمام ایرانم می‌گرید!
معین نیوز_یونس رنجکش/سایه شوم بدخواهی یکبار دیگر از آستین تروریسم بر خاک ایران زمین گسترانید  زخم رنجوری را با به خاک و خون کشیدن مردمان بی گناهی که به احترام سرباز وطن ایستاده بودند...

سایه شوم بدخواهی یکبار دیگر از آستین تروریسم بر خاک ایران زمین گسترانید  زخم رنجوری را با به خاک و خون کشیدن مردمان بی گناهی که به احترام سرباز وطن ایستاده بودند.

حمله تروریستی در کرمان که در صدر اخبار این روزها قرار دارد یکبار دیگر نشان داد که تاوان ملت ایران برای آنچه می خواهد چه بسیار است و تمامی ندارد.

به خاک و خون کشاندن مردم بی گناه و رنجور ایستاده در مقابل زیاده خواهی ها در رسم هیچ آیین و اعتقاد انسانی نمی گنجد و تاریخ نیز نشان داد که پایان شب سیه سپید است.

آنانکه در رسم بدخواهی اینگونه به خون غلتاندن زنان و کودکان و پیر و جوان  برایشان لذت آفرین است به گمان کدام روز بهتر سر بر بالین آرامش می گذرانند که این خشم به باور نشسته در این ملت آتش به خرمن آنان خواهد افکند.

اینک اما ایران در سوگ عزیزانش به اندوه روزگار می گذراند و چشم در چشم بدخواهان به انتقامی سخت می اندیشد!

تمام ایرانم امروز گریان از سختی ایامی است که بدخواهان با شلیک به قلب پاکش حق حیات را از ملت در پهنای سرزمینی اش می ربایند که این تاراج به تاوانی خواهد نشست و دستان فتنه و فتنه گری ها از سر این آسمان برداشته خواهد شد که این وعده به صبر و استقامت ایستادن است.