توقف تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر شهرداری همدان
توقف تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر شهرداری همدان
معین نیوز_تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر تیم شهرداری همدان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با شهرداری همدان شامگاه دوشنبه بعد از زمان افطار زیر نور ورزشگاه وحدت آستارا و با حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری آستارا با سرمربیگری پایان رافت در دقایق پایانی گل تساوی را از شهرداری همدان دریافت کرد و نتوانست به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

قضاوت دیدار برعهده مهدی جبرئیلی، ایوب غلامزاده و حسین گلشنی بود و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت و در نیمه دوم هم شهرداری آستارا باترکیب تهاجمی وارد میدان شد و در دقایق پایانی به گل دوم دست یافت اما نتوانست این برد شیرین را حفظ کند و در دقیقه ۹۰ گل تساوی را دریافت کرد.

گل های تیم شهرداری آستارا را فرشید پاداش و امین حقده در دقایق ۱۴ و ۸۴ و گل های تیم شهرداری همدان را محمد بیرانوند در دقایق ۱۹ و ۹۰ به ثمر رساندند.

شهرداری آستارا با تساوی امشب با کسب ۳۶ امتیاز از ۲۶ بازی به رده هفتم جدول مسابقات سقوط کرد و شهرداری همدان نیز در پی‌ کسب تساوی ارزشمند در رده دهم جدول قرار گرفت و در هفته بیست و هفتم نیز شهرداری آستارا مهمان تیم آرمان گهر خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.