تولید محتوای فاخر اصلی‌ترین هدف جشنواره ملی مدرسه عشق است
تولید محتوای فاخر اصلی‌ترین هدف جشنواره ملی مدرسه عشق است
معین نیوز_رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره ملی مدرسه عشق گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره، ایجاد تولید محتوا فاخر در بخش‌های فرهنگی و هنری است تا از خلاء موجود در این بخش کاسته شود.

به گزارش معین نیوز به نقل از ایرنا، سردار حمید دامغانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: یک رسانه زمانی می تواند در جامعه و حتی در جهان تاثیرگذار باشد که دارای تولید محتوای مناسبی باشد؛ در این راستا در جشنواره مدرسه عشق که توسط سپاه و بسیج برنامه‌ریزی شده، شاهد آثار بسیار زیاد مردمی در بخش‌های فرهنگی و هنری هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت مردمی افزود: باید این ظرفیت را باور داشت تا در همه امور موفق شویم؛ البته در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خصوص در دوران دفاع مقدس مدام این موضوع ثابت شده و با تکیه بر ظرفیت مردمی می‌توان در همه عرصه‌ها موفق بود.

وی ادامه داد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق است و می‌توان با اعتقاد به این ۲ اصل، از مشکلات عبور کرد؛ در این جشنواره نیز شاهد جهش تولید محتوا هستیم و از سوی دیگر تمامی مسئولان کمیته‌های این دوره از جشنواره، جوانان دهه هشتادی هستند.

رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: با توجه به پیشینه و ظرفیتهای فرهنگی بالای گیلان، شاهدیم که برای نخستین بار تمامی مراحل اجرای این جشنواره در استانی به جز تهران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه این دوره نیز روز ۲۹ فروردین ماه در رشت برگزار خواهد شد.

سردار دامغانی بیان کرد: حدود ۷۵ هزار اثر در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل؛ سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشر مکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی از مرداد ماه سال گذشته و به مدت سه ماه به دبیرخانه این جشنواره در گیلان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: از آثار ارسال شده ۲ هزار و ۹۰۰ اثر در ۲ سطح حرفه‌ای و مردمی به مرحله داوری کشوری راه یافتند که در نهایت نیز، ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در نهایت نیز توسط داوران این جشنواره، آثار برگزیده انتخاب و اعلام خواهند شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه گفت: با توجه به مردمی بودن این جشنواره و همچنین تولید آثار زیاد در بخش‌های فرهنگی و هنری، امیدواریم که بتوانیم از تولیدات این دوره از جشنواره استفاده و بهره کافی برده شود.